۱۳ دی برای ما ایرانی‌ها یادآور واقعه تلخ شهادت سردار سلیمانی است. در آستانه فرارسیدن این روز، برای بزرگداشت نام و یاد شهید سلیمانی، موسسه آموزش شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اولین کارت قصه با عنوان «چهارمین شکلات» را منتشر کرده است.

موسسه آموزش شهر

به گزارش همشهری آنلاین، اگر کنجکاوید که ارتباط این قصه با سردار شهید را بدانید همین‌قدر بگوییم که قصه چهارمین شکلات یک داستانی واقعی درباره دختربچه‌ای به نام «نهال» است. نهال فرزند شهید مدافع حرم «مهدی قاضی‌خانی» است و این شهید بزرگوار از دوستان و همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی بوده است.

در بخشی از این کارت قصه آمده است: ... پدر نهال دوست عزیزی داشت به نام حاج قاسم سلیمانی؛ نهال حاج قاسم را عموی قوی مهربان صدا می‌زد. هر وقت حاج قاسم به دیدن نهال می‌آمد، اتاق نهال پر از پروانه‌های قشنگ می‌شد که دور سرش می‌چرخیدند...

کارت قصه «چهارمین شکلات» به نویسندگی «رقیه ذاکری» و تصویرگری «هاجر سلیمی نمین» برای گروه سنی ۴ تا ۶ساله‌ها تولید و در مهدکودک‌های زیرمجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری توزیع شده است. اما شما چطور می‌توانید این قصه  قشنگ را بشنوید؟ کافی است به سامانه موسسه آموزش شهر به نشانی  https://shahramookht.ir بروید و متن و ویدئوی قصه را رایگان دانلود کنید. اگر برای دریافت قصه به مشکلی برخوردید یا  سوالی برایتان پیش آمد، می‌توانید با موسسه آموزش شهر به شماره ۹۶۶۵۷۵۰۰  تماس بگیرید.

کد خبر 732028

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha