یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
۱ نفر

اگر می‌خواهید خاطرات تلخ و شیرین ۲۳ نوجوان رزمنده را از عملیات بیت‌المقدس و روزی که به اسارت نیروهای عراقی درآمدند بشنوید، فردا به فرهنگسرای سلامت بروید. قرار است در برنامه دورهمی کتابخوانی این فرهنگسرا که دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود کتاب «آن ۲۳ نفر» خوانده شود.

کتابخوانی

به گزارش همشهری آنلاین، نویسنده کتاب «آن ۲۳ نفر» «احمد یوسف‌زاده» یکی از همان ۲۳ نفر است؛ او که در ۱۶ سالگی داوطلب اعزام به جبهه شده و در تیپ ثارالله استان کرمان به فرماندهی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در عملیات بیت‌المقدس به اسارت درآمده، در سال ۱۳۷۰ شرح خاطرات ۸ ماه اسارت خودش و گروه ۲۳ نفره‌شان را با قلمی شیوا و گیرا منتشر کرده است. از این رو خواننده می‌تواند مطمئن باشد که آنچه می‌خواند تخیل و قصه‌پردازی نیست، بلکه روایت بکری است که هر خواننده‌ای کمتر با آن روبه‌رو شده است. بد نیست بدانید مقام معظم رهبری بر این کتاب تقریظ نوشته‌اند و نویسنده را تحسین کرده‌اند.

با وجوداینکه اغلب مخاطبان برنامه‌های دورهمی کتاب فرهنگسرای سلامت نوجوانان و جوانان هستند، اما این بار موضوع فرق دارد. مرور خاطرات آن نوجوانان برای همه گروه‌های سنی شیرین و شنیدنی است. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی با موضوع جنگ و دفاع مقدس هستید، ساعت ۴ بعدازظهر دوشنبه دوازدهم دی به کتابخانه فرهنگسرای سلامت در خیابان هنگام، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان بروید و با شنیدن خاطرات آن ۲۳ نفر، ساعتی در حال و هوای  دفاع مقدس سیر کنید.

کد خبر 731835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha