اگر در زندگی شخصی یا در موضوعات حقوقی و قضایی با مشکلات ریز و درشت مواجهید و به دلیل تعرفه‌های بالای جلسات مشاوره توان استفاده از خدمات مشاوره‌ای را نداشته و سردرگم شده‌اید، نگران نباشید.

مسجد سیدالشهدا

به گزارش همشهری آنلاین، سلسله جلسه‌های مشاوره رایگان در موضوعات اساسی زندگی از جمله خانواده، ازدواج، حقوقی و قضایی، پزشکی، کسب و کار و ... از هفته گذشته با حضور کارشناسان و متخصصان در مسجد سیدالشهدا (ع) محله تهرانپارس برگزار می‌شود. اگر مایلید در این جلسات شرکت کنید، بد نیست بدانید می‌توانید وقت و زمانتان را برای استفاده از خدمات این جلسه‌ها تنظیم کنید، چون جلسه‌های مشاوره به تفکیک موضوع از روزهای شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

زوج‌های جوانی که می‌خواهند در زندگی مشترک رابطه‌ای سالم و قوی داشته باشند و شانسشان را برای داشتن یک  ازدواج رضایتبخش و پایدار بالا ببرند، می‌توانند روزهای شنبه در جلسه‌های مشاوره خانواده، زوج درمانی، پیش از ازدواج و روان‌درمانگر شرکت کنند.

جلسه‌های مشاوره روزهای یکشنبه ویژه والدین و بزرگ‌ترهاست. پدر و مادرهایی که درگیر مشکلات رفتاری فرزندانشان هستند و هزار و یک سوال و ابهام درباره روش  تربیت کودکشان دارند می‌توانند در این روز از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان مسجد سیدالشهدا بهره‌مند شوند.

محورهای اصلی مشاوره در روزهای دوشنبه پزشکی و طب سنتی است و  پیداست مراجعان آن افرادی هستند که به حفظ سلامتشان با روش‌های سنتی علاقه‌مند هستند.

موضوع مشاوره کارشناسی در روزهای سه‌شنبه کسب و کار و کارآفرینی است و اگر شما جزو افرادی هستید که از شغلتان ناراضی هستید، یا با سرمایه‌ای که در اختیار دارید قصد دارید کسب و کاری راه بیندازید و باری از مشکلاتشان کم کنید می‌توانید در  این روز از خدمات کارشناسان کسب و کار  بهره ببرید.

با توجه به اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات مردم ناآگاهی به موضوعات حقوقی و قوانین جزایی است  و اغلب دعاوی طرح شده در دادگاه‌ها به دلیل بی اطلاعی از قوانین است، جلسه‌های رایگان مشاوره در محورهای حقوقی و قضایی با حضور وکلا و کارشناسان حقوق با هدف ارتقای آگاهی شهروندان روزهای چهارشنبه در مسجد سیدالشهدا اختصاص داده شده است.

بانیان برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی  این مسجد که یکی از فعال‌ترین مساجد شمال شرق تهران است، روزهای پنج شنبه و آخر هفته با کمک دستگاه بینایی‌سنجی و در حضور متخصص چشم پزشکی، به حفظ سلامت چشم و بهبود بینایی‌تان کمک می‌کنند.

کد خبر 730742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha