شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
۲۱ نفر

مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت ۳ شب در بوستان قزل‌قلعه برگزار می‌شود.

عكس

به گزارش همشهری آنلاین، در برنامه ویژه عزاداری دختر گرامی پیامبر اسلام و حاج قاسم سلیمانی که به همت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه۶ با مشارکت پایگاه بسیج شهید علی هاشمی و سرای محله جهاد برگزار می‌شود، از شنبه سوم تا پنجم دی ماه، به مدت ۳ شب تا شب شهادت حضرت فاطمه(س)، آیین سمنوپزان در بوستان قزل قلعه اجرا می‌شود.

در این ۳ شب موکب‌هایی دور آبنمای بوستان برپا و مراسم چهارپایه‌خوانی سنتی و سخنرانی، سرودخوانی و تواشیح گروه نوجوانان درون موکب‌ها اجرا و در پایان با سمنو از عزاداران پذیرایی می‌شود.

همچنین برپایی غرفه عرضه مستقیم محصولات فرهنگی و کتاب، ویژه سبک زندگی و خانواده، دور آبنما از دیگر برنامه‌های ایام عزاداری است که اهالی می‌توانند از این خدمات با تخفیف ویژه استفاده کنند.

در کنار اینها در آستانه شب‌ شهادت حضرت زهرا(س)، پایگاه بسیج شهید علی هاشمی از خانواده معظم شهدا دعوت و زندگینامه چند شهید دفاع مقدس را روایت می کند.  

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های معنوی و دعا و عزاداری می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به بوستان قزل‌قلعه در یوسف‌آباد، بزرگراه شهید گمنام غرب، خیابان شهید جهان‌آرا، کوچه بیست و دوم غربی، کوچه ارشد شمالی مراجعه کنند.

کد خبر 730068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha