گروه حوادث: پلیس در جست‌وجوی قاتل ناشناسی است که بعد از ربودن 2کودک خردسال در مشهد هر دوی آنها را به قتل رسانده و اجسادشان را در محلی در اطراف شهر رها کرده است.

کشف جسد پسر 3 ساله

ماجرای جنایت‌های این قاتل ناشناس زمانی فاش شد که خانواده یک پسربچه 3 ساله به نام محمد امین با مراجعه به پلیس آگاهی مشهد مدعی شدند فرزندشان   ناپدید شده است.« پسرم در محوطه نزدیکی  حرم در حال بازی بود که ناگهان از جلوی چشمانم ناپدید شد. وقتی دیدم از او خبری نیست به همراه همسرم همه‌جا را دنبالش گشتیم اما هیچ ردی از او پیدا نکردیم.»

مادر محمد امین در حالی این جملات را به افسر تحقیق می‌گفت که احتمال می‌داد پسربچه‌اش از سوی فردی ربوده شده باشد.  بعد از اظهارات والدین محمدامین، رسیدگی به ماجرا در دستور کارگروهی از کارآگاهان قرار گرفت و جست‌وجو برای پیدا کردن پسربچه ناپدید شده آغاز شد.

کشف جسدی در اطراف شهر

یک روز بعد در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران پلیس از طریق تماس تلفنی یک رهگذر در جریان پیدا شدن جسدی درمنطقه طرقبه قرار گرفتند. آنها بعد از حضور در محل، با جسد پسربچه خردسالی مواجه شدند که آثار ضرب و جرح روی بدنش به چشم می‌خورد.

در بررسی‌های اولیه، مشخص شد که جسد متعلق به پسربچه‌ای است که روز قبل هنگام بازی به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند پسربچه خردسال بر اثر خفگی به قتل رسیده و سپس جسدش به منطقه طرقبه منتقل شده است، گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی برای کشف راز این جنایت هولناک آغاز شد.

اولین فرضیه‌ای که پیش روی گروه تحقیق قرار داشت این بود که احتمالا محمد امین قربانی یک  انتقام‌جویی شده است اما این فرضیه چند روز بعد با پیدا شدن جسد دختربچه‌ای در همان منطقه رنگ باخت.

دومین قربانی، دختربچه 4 ساله

در حالی که جسد پسر بچه  بیگناه  برای انجام بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی انتقال یافته بود، کارآگاهان جنایی از طریق تماس تلفنی در جریان پیدا شدن جسد دختربچه‌ای در منطقه طرقبه قرار گرفتند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که جسد متعلق به دختری 4 ساله به نام آرزو است که او هم 24 ساعت قبل از پیدا شدن جسدش، هنگام بازی  ناپدید شده بود. 

درحالی که تحقیقات اولیه نشان می‌داد طلاهای دختر بچه ربوده شده و وی نیز همانند محمد امین بعد از ربوده شدن مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، تحقیق از خانواده وی آغاز شد.

خواهر آرزو  در بازجویی اولیه  به ماموران گفت: وقتی همراه اعضای خانواده‌ام به حرم رفته بودیم، من و خواهرم چند بار پله‌های برقی را بالا و پایین رفتیم تا اینکه زنی که یک چادر رنگی به سر داشت و صورتش را کاملا پوشانده بود نزد ما آمد و از من خواست تا خودم پله‌ها را پایین بروم و خواهرم را او با خودش بیاورد.

وقتی به پایین پله‌ها رفتم و بالا را نگاه کردم هیچ اثری از این زن و خواهر کوچکم نبود. به همین خاطر به سرعت پله‌ها را بالا رفتم و همه جا را جست‌وجو کردم اما هیچ اثری از آنها نبود.

با اظهارات دختر جوان، کارآگاهان که احتمال می‌دهند عامل قتل این دختربچه و پسربچه همان فردی است که صورتش را با چادر پوشانده بود، ردیابی‌های ویژه خود را برای شناسایی این فرد آغاز کردند.

کد خبر 72627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز