شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: با ناموفق ماندن تلاش‌های پلیسی برای گشودن راز یک جنایت، پلیس برای کشف هویت مقتول از مردم کمک خواست

23 آذرماه سال 84، با کشف جسد مردی حدوداً 35 ساله در اطراف میدان منیریه تهران، تحقیقات پلیسی زیر نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای گشودن راز قتل این مرد که به‌دنبال شکستگی جمجمه‌اش جان باخته بود، آغاز شد.

از آنجا که مقتول هیچ مدرک شناسایی به همراه نداشت، ماموران در نخستین مرحله از تحقیقات، به بررسی‌‌های گسترده‌ای برای یافتن هویت وی دست زدند و در این مرحله از تحقیقات آنها دریافتند مقتول در سال 82 در جریان یک درگیری دستگیر و راهی زندان شده بود.

این بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد در آن زمان خود را به نام محرمعلی – م و ساکن شهرستان خدابنده استان زنجان معرفی کرده بود.

با این سرنخ، تحقیقات پلیسی بریافتن اقوام این مرد متمرکز شد تا در تحقیق از آنها، ماموران بتوانند به سرنخ‌هایی احتمالی از انگیزه قتل این مرد دست پیدا کنند، اما ماموران دریافتند نام و نشانی که این مرد اعلام کرده بود جعلی بوده و به این ترتیب پرونده بی‌نتیجه ماند.

با گذشت 3 سال از ماجرای پیچیده مرگ این مرد، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، با صدور دستور انتشار تصویر این مرد، از کسانی که از وی اطلاعی دارند درخواست کرد موضوع را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران و یا شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند یا با شماره تلفن 55389048 تماس بگیرند.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: علائم مشخصه مقتول، خالکوبی‌های متعدد در نقاط مختلف بدن وی است که روی پای راست او تصویر یک لنگر، روی پای چپ عکس درخت و 2بیت شعر روی ساعد دست چپ و راست او به چشم می‌خورد.

کد خبر 74846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز