سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

مرد جنایتکار، مدت کوتاهی پس از آن که با پایان دوره محکومیتش، از زندان شیکاگو آزاد شد، همسر دوم خود را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

در جریان این جنایت که دوشنبه شب گذشته به ماموران پلیس منطقه ویلمت در ایلینویز آمریکا گزارش شد، مرد تبهکار به انگیزه نامشخصی، همسر خود و پسر 15ساله او را در داخل خانه‌شان به ضرب گلوله از پای درآورد و سپس خودکشی کرد.

به گزارش سی‌بی‌اس، ماموران پلیس ایلینویز لحظاتی پس از گزارش این ماجرای خونین به خانه قربانیان حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مرد میانسالی که پلیس نام وی را فاش نکرده است، پس از جر و بحث شدیدی با همسرش که چند سال قبل با او ازدواج کرده بود، وی و پسرش را به ضرب گلوله از پای درآورده و سپس دست به‌خودکشی زده است.

کارآگاهان در جریان بررسی‌های خود دریافتند که این مرد یک جنایتکار سابقه‌دار است که 2 دهه قبل همسرش را به قتل رسانده و سپس به اتهام قتل وی 15 سال را در حبس گذرانده است.

این مرد در دوران محکومیتش، با مقتول که یک پسر داشت ازدواج کرد اما از همان دوران بین آنها اختلاف شدیدی وجود داشت تا اینکه مدتی قبل وی از زندان آ‌زاد شد و به خانه‌‌ محل جنایت که همسر و فرزندش در آنجا زندگی می‌کردند، رفت.

به گفته رئیس پلیس منطقه، همسایگان در نخستین بازجویی‌ها گفته‌اند که آنها بارها شاهد نزاع زن و شوهر بوده‌اند و سرانجام روز گذشته مرد جنایتکار دومین همسرش را هم به همراه فرزند وی به قتل رسانده و سپس دست به‌خودکشی زده است.

بازپرس جنایی ایلینویز در نخستین اظهارنظر درباره این ماجرای جنایی گفت که مدتی قبل از این جنایت خونین، زن مقتول چندین بار با پلیس تماس گرفته و ادعا کرده بود که همسرش بعد از آزادی از زندان به خانه بازگشته است اما در مدت کوتاهی که در خانه وی به‌سر برده است چندین بار او و فرزندش را تهدید به مرگ کرده است.

کد خبر 76431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز