شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین دبیر کمیته‌ ملی تغذیه مکمل مدارس از توزیع نان صنعتی غنی شده در مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران خبر داد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، حمید یعقوبی ‌فر در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در این طرح دانش آموزان هفته‌ای 3 بار به همراه شیر 50گرم نان غنی شده با کشمش، شکلات، خرما و گردو دریافت می‌کنند.

وی افزود: بیش از 800 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره های ابتدایی و راهنمایی، مدارس شبانه روزی و استثنایی، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین مهدهای کودک یارانه‌ بگیر سازمان بهزیستی شهر تهران تحت پوشش طرح دریافت نان غنی شده قرار دارند.

وی افزود : پیش از این نان غنی شده فقط در مدارس مناطق جنوبی شهر تهران توزیع می شد.

یعقوبی‌فر یکی از اهداف توزیع نان غنی‌شده در مدارس را فرهنگ‌‌سازی‌ در استفاده از نان‌های سبوس‌دار و غنی‌شده در کشور دانست و گفت: نان غنی‌ شده در مدارس نیاز کامل روزانه دانش‌آموزان را تامین می‌کند و همچنین باعث بهبود رشد جسمی، افزایش توانایی ذهنی و ارتقای وضعیت تحصیلی می‌شود.

دبیر کمیته‌ ملی تغذیه مکمل مدارس اضافه کرد: در حال حاضر سه کارخانه در تهران نان‌های غنی شده برای دانش‌آموزان تهیه می کنند و برای اجرای این طرح در مدارس سایر مناطق شهر تهران نیز با 3 کارخانه دیگر قرار داد بسته‌ایم.

یعقوبی‌فر از مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان خواست هرگونه اشکال در باره توزیع نان غنی شده در مدارس را با شماره تلفن ‌های 88913865 و 82282578 اطلاع دهند.

کد خبر 72616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز