وقتی کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اعضای تیم ملی در یک اقدام خداپسندانه و بدون هماهنگی و تشریفات اداری معمول راهی جنوب شهر تهران و حوالی منطقه ۱۸ شدند تا با بچه‌های تحت پوشش خیریه بهشت امام رضا(ع) دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشته باشند، بی‌تردید این یک رویداد خاص است.

کی روش بهشت امام رضا منطقه18

به گزارش همشهری آنلاین، «کارلوس‌کی‌روش» و بازیکنان تیم‌ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور مقتدرانه در رقابت‌های جام‌ جهانی قطر هستند، به‌صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا(ع) واقع در میدان معلم منطقه ۱۸ حضور یافتند و با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در این خیریه دیدار صمیمی برگزار کردند.

جالب اینکه تیم فوتبال بهشت امام رضا(ع) که در طول سال در رقابت‌های مختلف ورزشی شرکت می‌کند با دیدن اعضای تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی‌شان در این نقطه دور افتاده از شهر تهران، انگیزه و روحیه بیشتری برای حضور در میادین ورزشی پیدا کردند.

کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال که با دیدن ذوق و شوق بچه‌های این مجموعه به وجد آمده بود و انتظار چنین صحنه‌هایی را نداشت، خطاب به بازیکنان تیم‌ملی ایران و شاگردانش گفت: «بچه‌ها ببینید هواداران واقعی شما چه کسانی هستند؟ مطمئن باشید با خوشحال کردن دل این بچه‌ها، دعای خیرشان بدرقه راهتان خواهد بود.»

او که برای اولین بار است میهمان بچه های جنوب شهر تهران شده بود به آنها قول داد که تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگیزه بسیار بالا حضور خواهد داشت. کی روش، سپس رو به کودکان و نوجوانان حاضر در این خیریه گفت: «توقع شما از بازیکنان تیم‌ملی چیست؟» که آنها همصدا گفتند:«دوست داریم محکم و خوب بازی کنید تا دل مردم شاد شود.» 

بازیکنان تیم‌ملی نیز با اهدای لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران به آنها قول دادند که به این خواسته‌شان عمل کنند و همچنین از این پس فرصت بیشتری برای دیدار بچه های خیریه بهشت امام رضا(ع) اختصاص دهند.

گفتنی است این دیدار صمیمانه دیروز برگزار شده و از همان دقایق اولیه مانند بمب خبری در محله های مختلف منطقه۱۸ صدا کرد. خیریه بهشت امام رضا(ع) یکی از مؤسسات مردم‌نهاد فعال در منطقه ۱۸ تهران است که توسط «یوسف اصلانی» جوان دغدغه‌مند و جهادی ساکن محله ۱۷شهریور تأسیس شده و هم اکنون در حوزه نگهداری و حمایت از ایتام و سالمندان با سازمان بهزیستی همکاری می‌کند.

کد خبر 719998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha