رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: تاکنون حدود ۳۰ هزار تاکسی خطی به طور صد درصد و حدود ۳۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی تلفنی، گردشی و ... به طور ۷۰ درصد مجهز به QR کد شده‌اند.

تاکسی. بارکد

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدعلی الفت پور با اعلام این خبر گفت: شهروندان با بهره‌گیری از QR کد می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاه‌ترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند. این روش علاوه بر اینکه، قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت سازمانی هوشمند است؛ مشارکت و رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

او با تأکید بر اینکه قدم بعدی، نصب QR کد بر روی اتوبوس‌های شهری، ایستگاه‌ها و بوستان‌هاست، گفت: نیروهای انسانی و تمام دارایی‌های فیزیکی و خدماتی شهرداری تهران مانند اماکن، فضاها، وسایل حمل‌ ونقل عمومی و تجهیزات شهری که می‌توانند مورد قضاوت مردمی قرار گیرند، قابلیت بهره‌گیری از QR کد را دارند.

طرح نصب QR code در تاکسی‌های شهری با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سازمان‌های فناوری، اطلاعات و ارتباطات و تاکسیرانی در حال انجام است.

کد خبر 718860
منبع: برنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha