دو تن از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در پی حمله چند نفر در ناآرامی‌های دیشب مجروح شدند.

سطل زباله

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تهران اعلام کرد که تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله کردند.

این افراد پس از مسدودکردن بخشی از خیابان آیت‌الله کاشانی و ایجاد مزاحمت برای مردم، در حالی‌که عوامل شهرداری با لباس و خودروی سازمانی، جهت جمع‌آوری نخاله و کارتن‌های ریخته شده در معبر حاضر بودند، به آنها حمله‌ور شده و با چاقو و سلاح‌های سرد علاوه بر تخریب خودروی سازمانی، شهردار شب ناحیه ۷ و «پاکبان» همراهش را به شدت مجروح کردند.

گفتنی است، پس از وقوع این حمله آشوب‌گران، با حضور به‌موقع نیروهای امنیتی، اوضاع تحت کنترل قرار گرفت و این دو کارمند خدوم شهرداری در حالی‌که شرایط جسمی مناسبی نداشتند، به یکی از بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند و هم اکنون تحت مداوای کادر درمان هستند.

به موجب این حادثه دلخراش، شهرداری منطقه ۵ با همکاری نیروی انتظامی و از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری می کند و اقدام قضایی لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 715435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عجبا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    اگر لازم هست کنترل امنیت مناطق مختلف را در شب ها به عده ای از اهالی داوطلب محل بدهید تا کمک کنند به نیروهای امنیتی ... لطفاً نظرسنجی های الکترونی راجع به مسائل روز جامعه و راهکارهایی پیشنهادی ایجاد کنید ، اگر اکثریت مورد خاصی را انتخاب می کنند برای مدتی اجرا شود و دوباره نظرسنجی شود ...