«حمید رضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ از شناسایی گودهای پرخطر و ایمن‌سازی آن با همکاری دستگاه قضا در غربی‌ترین منطقه از کلانشهر تهران خبر داد.

پروژهمنطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل ساخت و سازهای متعدد در منطقه۲۲، گودهای پرخطر بسیاری در این منطقه رها شدند. «حمیدرضا حاجوی» شهردار منطقه۲۲ در این باره گفت: «باتوجه به حجم زیاد ساخت و ساز به ویژه در محدوده غربی این منطقه، شاهد آن هستیم که مالکان بعد از مرحله گودبرداری به دلایل مختلف گود را رها می‌کنند و در نهایت برای رهگذران و ساکنان خطرآفرین است. به همین دلیل بعد از شناسایی و پایش گودهای پرخطر، این نقاط در کمیته های تخصصی ایمنی مطرح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همکاری دستگاه قضائی، برای ایمن سازی و رفع خطرات ناشی از گودهای ناایمن اقدام می‌شود.»

حاجوی در ادامه افزود: «شناسایی ساختمان‌های ناایمن و صدور اخطار به مالکان از جمله اقدامات اولیه و ضروری اداره‌های شهرسازی نواحی است. همچنین دستورالعمل‌های ایمنی چرثقیل‌های بلند مرتبه و بازبینی آخرین گواهی‌های استاندارد آنها در مدت معین به شکل ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد. چرا که این مسئله با جان شهروندان ارتباط مستقیم دارد و باید بادقت نظر و حساسیت بیشتری انجام شود.»
 

کد خبر 714784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha