شهردار منطقه ۱۴ در ادامه سلسله دیدار با خانواده معزز شهدای دارالمؤمنین تهران با حضور در بیت معظم شهید«عباس ابولیان» به مقام والای شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

شهید ابولیان14

به گزارش همشهری آنلاین، «محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴ در دیدار با خانواده شهید«عباس ابولیان» از شهدای هشت سال دفاع‌مقدس که به دست نیروهای کومله به شهادت رسید،گفت: «پاسداشت یاد، نام و جایگاه والای شهدا و صیانت از آرمان‌های شهدا وظیفه همه ماست.»

سالاری‌پور در گفت‌وگوی صمیمانه با مادر شهید که علاوه بر عباس فرزند شهید دیگرش را نیز در دوران انقلاب و در سال ۱۳۵۷ از دست داده، تاکید کرد:«شهدا، زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و نورانیت منزل شهیدان، متأثر از راه تابناک آنان است در نتیجه تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع‌مقدس فخر و شرافت است.»

شهردار منطقه۱۴ افزود: «نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت از اقداماتی است که باید به آن توجه کنیم و در اولویت‌های برنامه‌هایمان باشد.»

گفتنی است شهید«عباس ابولیان» در ۱۰ مرداد ماه ۱۳۴۱ دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی مانند بسیاری از جوانان با غیرت به دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران شتافت و سرانجام در تاریخ ۳۰ دی ماه سال ۱۳۶۱ در سقز کردستان به دست مزدوران کومله به شهادت رسید.

کد خبر 711486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Borzoo NO ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    شما چرا دارید تاریخ گذشته را به حال نسبت میدهید ؟؟؟ میخواهید وانمود کنید تمام اعتراضات در ایران مربوط به کومله است ؟؟؟ کومله از 25 سال پیش تمام شد.و کسی باقی نماند.اینها چیه که تیتر میزنید ؟؟؟