شهردار منطقه ۱۴ با همراهی نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با بیت معظم خانواده شهید سرافراز میهن اسلامی «غلامحسین ایرانی» به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

خانواده شهید ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، «فاطمه قاسم‌پور» نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با خانواده معظم شهید «غلامحسین ایرانی» قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی شهیدان و ارج نهادن به‌جایگاه شهادت را وظیفه دانست.

همچنین «سوده نجفی پور» عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ادای احترام به خانواده شهید دارالمومنین تهران گفت: «خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.»
شهردار منطقه ۱۴ نیز با بیان اینکه تاریخ پر افتخار کشورمان بیانگر وجود شیرمردان و شیرزنانی است که همواره فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خویش قراردادند، افزود: «راه شهدا و ایثار و جانفشانی خانواده این سرافرازان، همواره سرشار از درس زندگی و الگویی برای نوجوانان و جوانان است.»

«محمد امین سالاری پور» حضور در محفل خانواده شهیدان و خدمتگزاری در راه شهدای عزیز را افتخاری بزرگ برشمرد و به اتفاق نمایندگان مجلس و شورای اسلامی به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

شهید «غلامحسین ایرانی» در مردادماه سال ۱۳۴۰، درتهران متولد شد. پدرش ناصرقلی و مادرش مریم نام داشت. پاسدارشهید زمانی که عازم جبهه شد، ۴ فرزند داشت. بیست و یکم مهرماه سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای۵ بر اثر اصابت گلوله در شلمچه شهید شد. مزار مطهر این شهید در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) است.

کد خبر 704471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha