گروه حوادث: پرتاب تخم‌مرغ، شگرد 2 سارق برای سرقت از رهگذران بود، سارقان بعد از پرتاب تخم‌مرغ به طعمه‌هایشان کت آنها را سرقت می‌کردند.

راز سرقت‌های این 2 مرد هنگامی برای کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت فاش شد که آنها دست به سرقت از مردی زدند که با خودروی مدل بالای خود درحال عبور از نزدیکی میدان فردوسی بود.

مرد مالباخته که تمامی پول و مدارک همراهش هنگام پاک کردن اثر یک تخم‌مرغ از روی کتش، به‌سرقت رفته بود، به پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ رفت و به ماموران گفت: لحظاتی قبل هنگامی که با خودروی خود درحال عبور از نزدیکی میدان فردوسی بودم، ناگهان 2 مرد موتورسوار به من نزدیک شدند و گفتند که لاستیک خودروام پنچر است.

اما وقتی از خودرو پیاده شدم تا لاستیک را وارسی کنم، ناگهان فردی تخم‌مرغی را به سمت من پرتاب کرد و کتم کثیف شد، وقتی کتم را درآوردم تا اثر تخم‌مرغ را پاک کنم، ناگهان ترک‌نشین موتور، در یک چشم برهم زدن کتم را از دستم قاپید و همراه همدستش به‌سرعت ناپدید شدند.

با اعلام مشخصات سارقان، ماموران گشت پلیس آگاهی وارد عمل شدند و ساعاتی بعد، مردان سارق را درحالی که سوار بر یک خودرو بودند، شناسایی و بازداشت کردند.

من خیلی باکلاسم

« آقای قاضی وصله دزدی به ما نمی‌چسبد، من در کار واردات و صادرات هستم، همه در بازار مرا می‌شناسند، اگر اجازه بدهید لباس‌های باکلاسم را بپوشم آن‌وقت می‌فهمید که پلیس مرا اشتباهی دستگیر کرده است‌.»

این ادعای یکی ازسارقان بود که روز گذشته بعد از انتقال به شعبه چهارم دادیاری دادسرای جنایی تهران، به قاضی رضوانفر گفت اما این مرد درحالی این ادعا را بیان می‌کرد که کت مالباخته و 2 دشنه مخصوص بازکردن قفل خودرو‌ها، از او  و همدستش کشف شده بود.

2 شگرد برای سرقت تخم‌مرغی

قاضی رضوانفر با اعلام این خبر درخصوص روش سرقت‌های این 2 مرد سارق گفت: بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد این 2 سارق با 2 شگرد، اقدام به سرقت می‌کردند.

در نخستین شگرد، آنها سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌های پررفت‌وآمد تهران پرسه می‌زدند و به‌محض مشاهده یک خودروی گرانقیمت که راننده‌‌اش به‌نظر پولدار می‌آمد به او نزدیک شده و با گفتن اینکه خودروی وی پنچر است، باعث می‌شدند او از خودروی خود پیاده شود.

آنها در مرحله بعدی نقشه خود، با پرتاب تخم‌مرغ به سوی لباس طعمه، او را مجبور می‌کردند کتش را دربیاورد و در این لحظه با سرعت به طعمه خود نزدیک شده وبا قاپیدن کت وی، متواری می‌شدند.

در شگرد دوم، سارقان با شناسایی طعمه‌های خود، با موتورسیکلت به آنان نزدیک می‌شدند و با پرتاب تخم‌مرغ به سمت‌شان، باعث می‌شدند این رهگذر کت خود را از تنش بیرون بیاورد که در یک لحظه آن را سرقت می‌کردند و متواری می‌شدند.

شناسایی کنید

قاضی رضوانفر با اعلام این خبر  از کسانی که به دام این متهمان گرفتارشده‌اند، خواست به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران و یا شعبه 4 دادیاری دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 71122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز