گروه حوادث: 2 سارق موتور سوار که با شناسایی مردان طلافروش به کمین آنها نشسته و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از آنها می‌کردند، دستگیر شدند

صبح 29 مهر، ماموران گشت پلیس در خیابان تهران‌نو به 2 جوان موتورسوار که مقابل یک مغازه‌ طلافروشی توقف کرده بودند مشکوک شدند و آنها را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

دقایقی بعد در حالی که مردان موتور سوار با مشاهده مالک طلافروشی که از مغازه‌اش خارج شده بود، به طرف او رفته بودند تا گردنبندش را سرقت کنند، ماموران وارد عمل شدند و به آنها دستور ایست دادند.

سارقان جوان با دیدن خودروی پلیس، مالک طلافروشی را رها کرده و به سرعت پا فرار گذاشتند اما سرعت زیاد آنها باعث شد کنترل موتورسیکلت را از دست داده و با زمین برخورد کنند.

قبل از اینکه مردان جوان بتوانند دوباره سوار موتور سیکلت شوند و به فرارشان ادامه دهند ماموران آنها را دستگیر کرده و به پایگاه هفتم اداره آگاهی تهران منتقل کردند.

با کشف 2 رشته گردنبند طلا از متهمان هر دوی آنها تحت بازجویی‌ قرار گرفتند و وقتی دیدند چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارند به سرقت از طلافروشان تهرانی اعتراف کردند.

آنها در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفتند: بعد از شناسایی طلافروشانی که گردنبند طلا به گردن داشتند آنها را زیر نظر می‌گرفتیم و به محض اینکه فرصت مناسبی به دست می‌آوردیم، با موتور به آنها نزدیک می‌شدیم و بعد از سرقت گردنبند از محل فرار می‌کردیم.

قاضی حیدری - بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی تهران - با بیان این خبر گفت: این 2 سارق جوان تا‌کنون به 23 فقره سرقت از طلافروشان تهرانی اعتراف کرده و مدعی شده‌اند بیشتر سرقت‌های خود را در شرق و شمال پایتخت انجام داده‌اند.

وی افزود: با این اعترافات، برای هر 2 متهم قرار قانونی صادر شد و آنها برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 68011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز