«بزرگ‌ترها وظیفه دارند برای سلامتی، رشد، شادی و پیشرفت کودکان به نیازهای آن‌ها توجه ویژه داشته باشند و برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌ کنند...» این جمله‌ها بخشی از بیانیه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت جشن هفته‌ی ملی کودک در سال ۱۴۰۱ است.

كودك

به گزارش خبرنگار بخش کودک و نوجوان همشهری‌ آنلاین و به نقل از اداره‌ی کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حال برگزاری است.

ویژه‌برنامه‌های این هفته با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»  هم‌زمان با ۱۶ مهر، روز جهانی کودک، آغاز شد و تا جمعه ۲۲ مهر ادامه می‌یابد. قرار است برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برپا شود.

برخی از این برنامه‌ها عبارتند از: نمایشگاه آنلاین نقاشی‌های برگزیده‌ی اعضای کانون در مسابقه‌های بین‌المللی، نشست‌های تخصصی حضوری و آنلاین،  اکران آنلاین هفت پویانمایی از تولیدات کانون،  برپایی کارگاه‌های فرهنگی‌هنری، ادبی، علمی، دینی و... از سوی مربیان کانون در نمایشگاه‌های هفته ملی کودک، اجرای نمایش بر روی تماشاخانه سیار در مناطق محروم اطراف تهران، عیادت از کودکان بیمار بستری در بیمارستان‌ها و اهدای کتاب و بسته‌ی فرهنگی به آن‌ها، معرفی کتاب‌های کانون با شخصیت‌های عروسکی هر روز در غرفه انتشارات کانون و...

هم‌چنین فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره»، به کارگردانی بابک نبی‌زاده از از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ در طول هفته‌ی ملی کودک هر روز ساعت ۱۵ در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان تهران نمایش داده می‌شود و در ادامه با حضور کارگردان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند، جلسه‌ی نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

همزمان با هفته‌ی ملی کودک، محصولات فرهنگی کانون نیز با ۲۰ درصد تخفیف، در فروشگاه‌هایش عرضه می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 710782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha