دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
۳ نفر

طرح نذر فرهنگی برای ارائه خدمات رایگان در تمامی تخصص‌ها، مهارت‌ها و توانمندی‌ها به افراد نیازمند و محروم در منطقه۱۶ اجرا می‌شود.

نذرفرهنگی16

به‌ گزارش همشهری آنلاین، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ در این‌ باره گفت:«طرح نذر فرهنگی با هدف کمک به اقشار نیازمند و خدمت‌رسانی بیشتر به آنها در محله‌ها اجرا می‌شود. در این طرح تمامی افراد در هر زمینه‌ای که تخصص دارند از جمله پزشک، معلم، نویسنده، بازیگر، استاد دانشگاه، کارآفرین، تولیدکننده، معمار، دانشجو، ورزشکار، پرستار و... می‌توانند شرکت کنند و از مهارت و تجربه خود در جهت کمک به نیازمندان بهره‌ گیرند و در این کار پرثواب مشارکت داشته باشند.»

سیدمهدی‌حسینی، با قدردانی از حمایت‌ و پشتیبانی شهردار منطقه ۱۶ در جهت اجرای طرح‌های فرهنگی در محله‌ها و تلاش برای تأمین نظر و نیاز شهروندان، افزود:«از نظر فضای ادای نذر فرهنگی نیز شهرداری این منطقه شرایط را برای مشارکت و همراهی افراد نیکوکار مهیا کرده و می‌توان از فضای مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و به‌ویژه‌ سراهای محله برای این کار بهره‌ گرفت.»

شهروندان نیکوکار مشتاق به شرکت در نذر فرهنگی می‌توانند جهت اعلام آمادگی به‌سراهای محله و مراکز تحت پوشش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶ مراجعه کنند.

کد خبر 709701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha