خیلی‌ها او را دوست دارند نه به خاطر اینکه روزگاری یکی از مجریان معروف برنامه‌های ورزشی مثل برنامه نود در صدا و سیما بود، بلکه به دلیل اخلاق و مرامش. این مجری باسابقه چندساعتی میهمان اهالی جنوب شهر تهران و بچه‌های محله خزانه بخارایی واقع در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶ بود.

عادل فردوسی پور و خزانه

همشهری آنلاین_ رضا نیکنام: بچه‌های ساکن در محله خزانه چند وقت پیش در دیدار با شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه۱۶ این خواسته را مطرح کرده بودند که روزی یکی از چهره‌های معروف فوتبال ایران به اینجا بیاید و با آنها فوتبال بازی کند، اما با وجود پیگیری‌ها خبری نشد تا اینکه «عادل فردوسی پور» به دعوت مدیران شهرداری پاسخ مثبت داد و به دیدار بچه‌های جنوب شهر آمد.

عادل فردوسی پور، مجری توانمند شبکه ورزش با حضور در مؤسسه حافظان کودکان‌کار یک روز فوتبالی برای بچه‌های این مرکز ساخت و از آنها دلجویی کرد. «هادی ملازاده» شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ تهران که خودش از پیشکسوتان ورزش به شمار می‌آید برای اینکه بچه‌های محله خزانه به آرزویشان برسند خیلی تلاش کرد.

ملازاده درباره چگونگی دعوت و حضور این مجری معروف فوتبال در این منطقه گفت: «با پیگیری‌هایی که انجام شد توانستیم «عادل فردوسی پور» چهره سرشناس کشور را به این منطقه دعوت کنیم. درواقع او نیز خیلی دلش می‌خواست یک‌ روز اینجا بیاید و دل کودکان و نوجوانان این محله را خوشحال کند. بنابراین با اشتیاق فراوان قبول کرد.»

فردوسی پور، توجه به نیازها و خواسته‌های بچه‌های نسل امروز را وظیفه دانست و گفت:«وظیفه ورزشکاران، مردم خیرخواه و مسئولان اجرایی این است که علاوه بر حمایت‌های مادی و معنوی، تاحدتوانشان از غم و اندوه بچه‌ها بکاهند و برای رشد و پرورش آنها تلاش کنند.»

مجری باسابقه صدا و سیما در این روز پرخاطره پای صحبت کودکان و نوجوان نشست، از کارگاه و دستاوردهای هنری آنان دیدن کرد و در مسابقه‌ فوتبال دوستانه لحظه‌های شادی را برای آنان رقم زد. از صحنه‌های جالب در این روز، ضربه پنالتی «عادل فردوسی پور» به دروازه تیم حریف بود که «هادی ملازاده» شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ نتوانست آن را مهار کند و با فاصله اندکی از دستانش وارد گل شد.

کد خبر 706933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    عادل فردوسی پور قطعا بهترینه...دمش گرم ک اومده و با بچه های پایین بازی کرده
  • محمدامین IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    بهترین و دلسوزترین و کارآمد ترین مجری
  • وحید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    عادل دوست داریم عادل دوست داریم
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    پس ایشون فوتبال هم بلدند که ما نمی دونستیم ماشالله چه ضربه ای زد به عقاب تهران!
  • سائلی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    5 1
    عادل فردوسی پور یکی از بهترین مجریای تلوزیون هست ونبود او در شبکه سه واقعا احساس میشه وهنوز مثل او کسی نیامده ای کاش صداوسیما قدر این گوهر نایاب رو بیشتر میدونست
  • مهدی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    آقای فردوسی پور بازم دم شما گرم که به بچه های جنوب شهر سر می زنید اما ما هرکارکردیم تا آقای یحیی گلمحمدی یکروز تشریف بیارن محله نازی آباد نشد که نشد و اصلا وقت این کارها را ندارن. خیلی ها اینطوری شدن حالا
  • پروانه IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 1
    درود بر آقای فردوسی پور
  • سوسن رحمانی NL ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 1
    آقای عادل فردوسی پور از بهترین مجری هاست .،و اینکه در کنار بچه های خزانه و خوشحال کردن افراد جامعه تلاش کرده قطعا به انسانیت او نباید تردید کرد،در جامعه امروزی کمتر کسی با این خصوصیات پیدا میشه