چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم استقلال با وجود آنکه قهرمانی نیم فصل را از دست داد اما امیر قلعه‌نویی چندان نگران این موضوع نیست.

سرمربی استقلال در این رابطه می‌گوید: «به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند، ما در بعضی از بازی‌ها، امتیازات بدی را از دست دادیم اما هدف ما قهرمانی در پایان فصل است و مطمئن باشید تمام تلاشمان را در بازی‌های باقیمانده انجام خواهیم داد تا نهایتا به عنوان قهرمانی دست یابیم.»

استقلال پس از شکست سایپا در ورزشگاه آزادی این‌بار و در مصاف باتیم بحران‌زده پیام مقاومت مشهد فقط به یک پیروزی دیگر می‌اندیشد تا 3 امتیاز حیاتی دیگر را به جمع امتیازاتش بیفزاید و در کمترین فاصله امتیازی با صدرنشین لیگ قرار بگیرد. امیر قلعه‌نویی تحلیل جالبی از پیام دارد و معتقد است: «همیشه این طور تیم‌ها خطرناک‌ هستند، تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند و چیزی برای از دست دادن ندارند، مطمئنا برابر استقلال انتحاری بازی خواهند کرد.» شاگردان قلعه‌نویی برای این بازی خانگی برنامه‌های ویژه‌ای دارند و درصددند تا با کسب 3 امتیاز کماکان در بالای جدول بمانند.آنها که با توجه به 9 بازی خارج از خانه در دور برگشت کار سختی برای قهرمانی در پیش دارند، می‌خواهند با کسب حداکثر امتیازات لازم منتظر لغزش ذوب‌آهن صدرنشین و پیکان، دیگر تیم بالانشین جدول بمانند.

استقلالی‌ها اعتقاد دارند حضور نیافتن تیم پیام در تهران شایعه‌ای بیش نیست، چون پیامی‌ها دقیقا در همان روزی که خداداد به کمیته انضباطی احضار شده بود به تهران آمده‌اند.شاگردان حنطه که هنوز باخت به مقاومت سپاسی شیراز را فراموش نکرده‌اند و حاشیه‌های ناشی از درگیری‌های پس از بازی خداداد با یک خبرنگار، تاثیر نامطلوبی برتیمشان گذاشته، سعی دارند با انجام یک دیدار هدفمند برابر تیم پرطرفدار پایتخت بار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود جلب کنند.مسئولان تیم مشهدی یکبار پیش از دیدار با راه‌آهن در تهران نیز این زمزمه را مطرح کرده بودند که به مصاف این تیم نخواهند آمد اما شبانه خود را به تهران رساندند و حتی از راه‌آهن در خانه‌اش یک تساوی ارزشمند نیز گرفتند.

استقلالی‌ها حتی مصدومیت دو بازیکن کلیدی پیام یعنی سهیمی و برگی‌زر را نیز جدی نمی‌دانند و معتقدند این دو بازیکن قطعا برای این بازی آماده خواهند بود. مسئولان پیام به خاطر حوادث بعد از دیدار با مقاومت سپاسی شیراز و محرومیت‌ احتمالی خداداد عزیزی تهدید کرده بودند که در دیدار با استقلال حضور نخواهند یافت و حتی از ادامه بازی‌های لیگ نیز صرفنظر خواهند کرد اما استقلالی‌ها این موضوع را شایعه‌ای بیش نمی‌دانند. تیم استقلال به احتمال بسیار زیاد با کمترین تغییر نسبت به دیدار با سایپا مقابل پیام به میدان خواهد رفت.

طالب‌لو، کوشکی، قربانی، منتظری، امیرآبادی، حیدری، کاظمی، جان‌واریو، مجیدی، اکبرپور و برهانی 11 بازیکن اصلی استقلال خواهند بود. مصدومیت کاظمی و شکوری کاملا برطرف شده و مجتبی جباری نیز تنها بازیکنی است که به‌دلیل مصدومیت قادر به بازی برای استقلال نخواهد بود. در تیم پیام هم بهترین مهاجم این تیم یعنی اشپیتیم آرفی به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسد.

ابومسلم - ملوان

دو تیم ابومسلم و ملوان در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر به مصاف هم می‌روند. ناصر حجازی که هنوز از روی سکو، ابومسلم را هدایت می‌کند این ارتباط می‌گوید: «عازم مشهد هستم تا از نزدیک بازی این تیم مقابل ملوان را نظاره کنم. مسئولان باشگاه ابومسلم قول دادند که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. اگر این کار انجام شود به فعالیت خود ادامه خواهم داد در غیر این صورت به تهران باز می‌گردم.»

حجازی در رابطه با بازی مقابل ملوان گفت: «بازیکنان ما در دو دیدار برابر سایپا و سپاهان نمایش خوبی داشتند. مطمئنا امروز هم در دیدار با ملوان بازی خوب و هدفمندی را از بازیکنان ابومسلم شاهد خواهیم بود.»  در طرف مقابل تیم ملوان قراردارد تیمی که معمولا در خارج از خانه نتایج چندان مناسبی کسب نکرده و این شاید امید ابومسلم را برای کسب 3 امتیاز این بازی خانگی دوچندان کند.ملوان درچند دیدار قبلی‌اش با وجود عملکرد موفق در آخرین لحظات از حریف گل خورده، مسلما احمدزاده با رفع این مشکل به موفقیت در دیدار با ابومسلم فکر می‌کند.

کد خبر 69943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز