گروه ورزشی:‌ درحالی که امیر قلعه‌نویی پس از باخت تیمش مقابل فولاد خوزستان تعطیلی 15‌روزه مسابقات لیگ‌ برتر را مورد انتقاد قرار داد، روز گذشته این عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال بود که در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها تاکید کرد: «استقلال به تعطیلی لیگ باخت.»

امیدوار رضایی گفت: «تعطیلی لیگ باعث شکست استقلال شد و این حاصل برنامه‌ریزی نادرست مسئولان لیگ است.»

با این حال گویا اعضای معترض استقلال بازی ضعیف این تیم مقابل فولاد خوزستان را فراموش کرده‌اند. مجید جلالی برنده بازی حساس روز جمعه بود و شاید قلعه‌نویی آنجایی بیشتر چهره یک بازنده را به خود گرفت که در واکنش به گل بازیکن 17 ساله فولاد، مدافعان تیمش را اینگونه مورد مواخذه قرار داد: «از یک بچه نیم‌متری گل می‌خورید.»

 یک روز بعد این سرمربی فولاد بود که تاکید کرد: «حتما قلعه‌نویی عصبانی بوده که چنین حرفی را مطرح کرده است. من به همین بازیکنان 17 ساله تاثیرگذار افتخار می‌کنم. من هیچ‌وقت به قد آنها نگاه نمی‌کنم چون توانایی و اعتماد به نفس‌شان را باور کرده‌ام.»

 اختلاف من و قلعه‌نویی تاکتیک سوخته‌ای است

  • آقای آشتیانی، باخت استقلال حرف و حدیث‌های فراوانی را به همراه داشته. نظرتان چیست؟

این باخت باید برای همه ما به تجربه‌ای ارزشمند تبدیل شود. بازیکنان از این پس باید هوشیارتر از قبل ظاهر شوند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

  • استقلال نمایش ضعیفی داشت. قبول دارید؟

علاقه‌ای ندارم در مورد مسائل فنی تیم صحبت کنم. اما یک نکته وجود دارد هر تیمی که از موقعیت‌هایش به خوبی بهره ببرد برنده میدان خواهد شد. گاهی هم پیش می‌آید که تیم‌ها در عین برتری می‌بازند. به هرحال علاقه‌ای ندارم در خصوص بازی استقلال مقابل فولاد تحلیل فنی‌داشته باشم.

  • قلعه‌نویی و یکی از اعضای هیات‌مدیره معتقدند تعطیلی لیگ باعث شد که استقلال مقابل فولاد شکست بخورد. نظر شما چیست؟

این موضوع بخشی از شکست ما را توجیه می‌کند. معمولا تیم‌هایی که روند خوبی دارند از تعطیلات غیرمنتظره آسیب می‌بینند.

  • یعنی قبول ندارید که فولاد بازی هجومی‌ای را به نمایش گذاشت؟

در این خصوص نظری ندارم. اما گل آنها حاصل یک حادثه بود، یک کار تعریف شده و در واقع
یک گل مدرسه‌ای یا تاکتیکی نبود.

  • آقای آشتیانی، چرا عده‌ای سعی دارند از شما در افکار عمومی چهره‌ای رسانه‌ستیز ترسیم کنند؟

من برای این تلاش‌های بیهوده ارزشی قائل نیستم. همیشه با رسانه‌هایی که با انصاف و صداقت درباره استقلال قضاوت کرده‌اند رابطه خوبی داشته‌ام اما به آنهایی که دروغ می‌نویسند احترام نمی‌گذارم. همان‌طور که آنها به راحتی به خودشان اجازه می‌دهند تلاش یک مجموعه را زیر سئوال ببرند.

  • بحث اختلاف شما با قلعه‌نویی همچنان از سوی برخی رسانه‌ها دنبال می‌شود. نظرتان چیست؟

ارتباط من با قلعه‌نویی کاملا حرفه‌ای است. اما به این دسته از رسانه‌ها که به دنبال روزنه‌ای از اختلاف میان من و قلعه‌نویی می‌گردند، پیشنهاد می‌کنم دنبال سوژه‌های دیگری باشند چون این حاشیه‌ها تاکتیک‌ سوخته‌ای است. قلعه‌نویی و تیمش می‌خواهند قهرمان شوند. همه ما همین هدف را دنبال می‌کنیم. به راحتی هم وارد حاشیه‌ها نخواهیم شد.

  • هواداران پس از نمایش ضعیف استقلال هفته گذشته به نشان اعتراض حضور در تمرینات این تیم را تحریم کرده‌اند.

هواداران هیچ‌وقت استقلال را تنها نمی‌گذارند. مطمئن هستم که آنها با همان شور و هیجان قبلی‌شان روز سه شنبه به ورزشگاه آزادی می‌آیند تا استقلال را در بازی با داماش تشویق کنند. هواداران اصلی‌ترین سرمایه فوتبال ما هستند و حضورشان همیشه شرایط را به نفع ما تغییر خواهد داد.

کد خبر 69144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز