شنبه ۹ آذر ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: به این پیروزی نیاز مبرم داشتیم.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، امیر قلعه نویی افزود:‌ با ارائه یک بازی خوب به خواسته خود دست یافتیم.

وی درباره بازی عصر امروز تیمش مقابل حریف گفت: ‌در نیمه نخست بسیار ضعیف بودیم و در حد تیم های دسته اولی هم ظاهر نشدیم اما در میان دو نیمه مسابقه نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم که خوشبختانه مفید بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ورود فرهاد مجیدی به زمین مسابقه را عامل مهم پیروزی تیمش برشمرد و اظهار داشت: با ورود مجیدی چهره تیم هجومی تر شد و سایپا چاره‌ای نداشت جز اینکه به بازی دفاعی رو بیاورد.

قلعه نویی با ابراز رضایت از عملکرد مدافعان تیم فوتبال استقلال در این دیدار گفت: خط دفاعی تیم ما در این بازی نسبت به گذشته بهتر عمل کرد.

وی درباره تیم فوتبال سایپا هم گفت: این تیم با داشتن مهره‌هایی چون حسین کعبی، امید شریفی نسب و ابراهیم میرزاپور ترکیبی بسیار خوب در اختیار دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم حمایت از علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، در خصوص توهین روزنامه‌های اماراتی به وی گفت: باید از دایی حمایت کنیم و در این شرایط وی را تنها نگذاریم.

وی افزود:‌ وظیفه مسئولان فدراسیون فوتبال است تا این قضیه را به صورت رسمی پیگیری کنند و با افرادی که به سرمربی تیم ملی توهین کردند به شدت برخورد کنند که در آینده مشکلاتی از این دست پیش نیاید.

کد خبر 69616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز