فرنگی‌کاران نوجوان زیر ۱۷ سال ایران در پیکارهای قهرمانی جهان که از سوم تا پنج مرداد در رُم ایتالیا برگزار شد، با کسب یک طلا، دو نقره، چهار برنز و در مجموع با ۱۳۵ امتیاز تیمی، قهرمان جهان شدند.

كشتي
  • اعضای تیم ملی نوجوانان ایران چه کسانی بودند؟

تیم‌ملی کشتی‌فرنگی کشورمان با ترکیب پیام احمدی، علی احمدی‌وفا، محمدرضا غلامی، محمد کمالی، ابوالفضل میرشکار، اهوار بویری، محمد مرادی، سیدرضا آذرشب، حمیدرضا کشتکار و محمد جهانگیری و با سرمربیگری محسن سوریان و سرپرستی نبی‌الله دهمرده در این رقابت‌ها حضور داشت.

  • مدال‌آوران تیم ایران چه کسانی بودند؟

علی احمدی‌وفا در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت. محمد غلامی در وزن ۵۱ کیلوگرم و اهورا بویری هم در وزن ۶۵ کیلوگرم نقره‌ای شدند و  پیام احمدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در وزن ۸۰ کیلوگرم، حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۲ کیلوگرم و محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند و تیم ایران با کسب ۱۳۵ امتیاز، به‌عنوان قهرمانی جهان رسید.

  • جایگاه دوم و سوم این دوره از مسابقات را چه کشورهایی کسب کردند؟

پس از تیم ایران،   آذربایجان با  ۱۳۰ امتیاز و گرجستان با ۱۲۱ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم این مسابقات ایستاند.

  • زمان بازگشت تیم به کشور؟

اعضای تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان پس از کسب افتخار در مسابقات، دیشب (پنج‌شنبه ششم مرداد) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند و مورد استقبال مسئولان فدراسیون کشتی و مردم علاقه‌مند قرار گرفتند.

شایان ذکر است مسابقات کشتی آزاد هم از امروز جمعه، هفتم مرداد در حال برگزاری است.

کد خبر 694165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha