سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۲ نفر

افراد دارای معلولیت برای شرکت در دورهمی عصرانه به باغ‌راه فدک دعوت شدند.

معلول

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر مؤسسه مردمی ساحل‌امید گفت: «با توجه به اینکه برپایی دورهمی‌ها برای معلولان نتایج مثبت زیادی دارد، برنامه‌ای با مشارکت اداره‌های سلامت و تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ تدارک دیده شده تا افراد دارای معلولیت بتوانند عصر یک روز شاد و مفرح را در کنار هم سپری کنند.»
«شهرام مبصر» افزود: «این دورهمی در باغ‌راه فدک برگزار و در آن برنامه‌هایی از جمله اجرای موسیقی، ورزش و مسابقه اجرا خواهدشد.»
او با بیان اینکه برپایی دورهمی‌ها باعث ایجاد شبکه دوستی میان افراد دارای معلولیت، تبادل تجربه، یادگیری مطالب و افزایش انرژی در این گروه می‌شود، افزود: «علاوه بر برپایی دورهمی‌ها با برگزاری مسابقه‌های مختلف امکان استعدادیابی افراد علاقه‌مند به ورزش هم وجود دارد. چون گاهی برای افراد دارای معلولیت شرایط فراهم نبوده تا بتوانند تا توان و استعداد خود را در رشته‌هایی مانند تیراندازی، پرتاب دارت، بهکاپ و... محک بزنند اما در چنین برنامه‌هایی با این رشته‌ها آشنا می‌شوند. گاهی هم با توجه به استعدادشان آن‌ را ادامه می‌دهند و به مسابقه‌ها و تیم‌های ملی راه می‌یابند.»
او ادامه داد: «دورهمی این دوره روز چهارشنبه ۵ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به میدان صنعت، بلوار خوردین، خیابان ایران زمین، باغراه فدک مراجعه کنند.»

کد خبر 693040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم تهورب IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    عالیه
  • الهام IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    با این همه فعالیت و تلاش و دغدغه برای رفاه حال معلولین، این حق مسلم موسسه ساحل امید هست که همیشه و همیشه در اوج باشه این موسسه لایق بهترین حمایت هاست .... به امید روزهای عااالی