ساکنان شهر میلدورا استرالیا روز چهارشنبه پس از اینکه آسمان عصر با درخشش عجیب صورتی پر شد، گیج ماندند.

آسمان صورتی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیوزویک، عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه آسمان تاریک و ابری با دایره صورتی روشن شده است. همچنین به نظر می‌رسد که یک مخروط از نور وجود دارد که از زمین به سمت بالا هدایت می‌شود که نشان می‌دهد نور صورتی یک منبع زمینی دارد.

این پدیده شوخی‌هایی را از سوی چند ناظر برانگیخت، از جمله اشاره به حضور بیگانگان! یکی از ناظران نور را ترسناک اما درخشان نامید.

با این حال، دیری نگذشت که ساکنان پاسخی دادند: «درخشش صورتی از مزرعه شاهدانه در آن نزدیکی بود.»

پیتر کراک، مدیرعامل شرکت ماریجوانای دارویی Cann Group، به یک شبکه خبری محلی گفت که درخشش صورتی به دلیل چراغ‌های رشد مزرعه است که در یک چرخه ۱۲ ساعته از ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر کار می‌کنند.

راز آسمان صورتی در استرالیا فاش شد | نگرانی مردم محلی و یک توضیح ساده علمی

او توضیح داد: «به طور معمول پرده‌هایی برای خاموشی همزمان با غروب خورشید بسته می‌شوند، اما دیشب چراغ‌ها را روشن کرده بودیم و هنوز پرده‌ها بسته نشده بود، بنابراین دوره‌ای بود که درخشش ایجاد کرد.»

کراک در پاسخ به این سوال که آیا این درخشش باعث جلب توجه شده است، گفت که کارکنان امنیتی یک شبه برخی فعالیت را گزارش کردند، اما جزئیات بیشتری گزارش نشد.

برخی منابع در این باره گفتند، چراغ‌های رشد نخستین گام برای برداشت موفق در داخل ساختمان است که انواع مختلفی از چراغ‌های رشد LED وجود دارد که کشاورزان ممکن است از آنها استفاده کنند.

کد خبر 692240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha