نیوزیلندی‌ها در سراسر جزیره شمال گزارش داده‌اند که غرش، صداهای ترقه‌مانند، گلوله آتشین و فلش نور عظیمی در بعد از ظهر پنجشنبه در آسمان پخش شده است.

بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه گاردین، رسانه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی مملو از گزارش‌ها و پرسش‌هایی در مورد این منظره بود.

برخی تصور کردند که بیگانگان به زمین هجوم آورده‌اند، اما دانشمندان خیلی زود پاسخی برای این اتفاق ارائه کردند.

آنها معتقدند این رویداد به احتمال قریب به یقین، مربوط به سقوط یک شهاب سنگ بوده است.

یک لوله‌کش به نام کورتیس پاول در ساعت ۱:۳۹ بعد از ظهر روز پنجشنبه هنگام رانندگی در شمال شانون، این پدیده را بر روی دوربین خود ثبت کرد. او در این خصوص گفت: «من در حال رانندگی به سمت یک کار در شانون بودم که دیدم یک خط آبی در آسمان افتاد، سپس یک نور درخشان عظیم را دیدم. متوجه شدم دوربین من در حال ضبط است و ویدیو را دانلود کردم!»

رخدادی که فقط مو فرفری‌ها صدایش را شنیدند! | تصویری از آنچه که به حمله فضایی‌ها نسبت داده شد

در رسانه‌های اجتماعی، مردم عکس‌هایی را به اشتراک می‌گذاشتند و داستان‌های مشاهده خود را رد و بدل می‌کردند. یکی از کامنت‌گذاران گفت: «خیلی خوشحالم که کسی آن را گرفت. فکر می‌کردم توهم دارم.»

تعدادی از مردم صدای غرش را با زلزله اشتباه گرفتند. یکی از کاربران توییتر گفت: «فکر می‌کردیم زلزله است، اما صدایش درست نبود. بیشتر شبیه یک کامیون بزرگ سنگین بود، اما در آن زمان هیچ کامیونی نزدیک خانه ما نبود، اما خانه نیز کمی لرزید.»

آلن گیلمور از رصدخانه Mt John دانشگاه کانتربری در یک مصاحبه رادیویی گفت که شهاب‌ها و بار الکتریکی همراه آنها می‌تواند باعث سیخ شدن موهای برخی از افراد شود!

بیشتر بخوانید:

گیلمور در این خصوص گفت: «افراد دارای موهای وز اغلب آن را می‌شنوند، در حالی که افرادی که موهای وز ندارند آن را نمی‌شنوند.»

کد خبر 689082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • *** IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    10 2
    به نام خدا بدبخت شدیم:)
  • ابراهیم‌ IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    9 3
    این یک‌چیز فرازمینیه من هرشب خوابش میبینم
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 2
    الان چیشده دقیقا؟