استرالیا را با انواع مختلف حیوانات خاص و حشرات موجود در مناطق مختلفش می‌شناسند.

خرگوش دریایی

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که کشف ناگهانی گونه‌های کمیاب موجودات زنده در برخی از بخش‌های استرالیا معمول نیست، مردم در «نیو ساوت ولز» توسط یک موجود دریایی «بیگانه‌مانند» که در ساحلی در سیدنی پیدا شد، غافلگیر شدند.

این مشاهده در کرونولا در جنوب سیدنی اتفاق افتاد و بیشتر بازدیدکنندگان بلافاصله از این موجود ناشناخته در ساحل ابراز نگرانی کرده و شروع به انتشار تصاویر آن در رسانه‌های اجتماعی کردند. یکی در فیسبوک نوشت: «آنها همه جا هستند... من هم در حال فکر بودم که آنها چه هستند.»

با این حال، طبق گزارشی توسط وسترن استرالیا، این موجود ممکن است «بیگانه» نباشد.

دانیل سوکولنیکوف از آکواریوم سی‌لایف سیدنی گفت که موجود دریایی بیگانه‌مانند یک خرگوش دریایی است؛ موجودی که در این منطقه به عنوان «راب دریایی» یا «ماهی جوهر» نیز شناخته می‌شود.

او در این گزارش گفت: «به احتمال زیاد این گونه Aplysia sydneyensis، یک گونه محلی سیدنی است.»

او افزود: «آنها در طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف هستند. اساسا آنها برای ادغام با محیط خود سازگار شده‌اند. بنابراین، شما آنها را در رنگ‌های سیاه می‌بینید، اما سپس امکان دارد در رنگ‌های قهوه‌ای، زرد و حتی قرمز نیز دیده شوند.»

در حالی که این موجودات یک تهدید نیستند، سوکولنیکوف به مردم در ساحل درباره دست زدن به آنها هشدار داد.

او گفت: «اگر نمی‌دانید چیست، نباید آن را لمس کنید. از فاصله دور مشاهده کنید، اما چیزی را که مطمئن نیستید چیست، لمس نکنید. این به عنوان یک قانون کلی زندگی دریایی را مختل می‌کند.»

کد خبر 690344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha