یک کارشناس در حوزه بیگانگان و بشقاب‌پرنده‌ها با استناد به عکسی که به‌تازگی توسط ناسا از مریخ منتشر شده، ادعا کرده که موجودی غیرعادی را در سیاره سرخ مشاهده کرده است.

مريخ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از مترو، اسکات وارینگ کشف خود را در وب سایت UFO Sightings Daily به اشتراک گذاشته است. این محقق تایوانی در امور بیگانه‌ها مدعی شده که موجود عجیبی شبیه به یک فیل بین صخره‌های سطح مریخ پیدا کرده که این، مدرکی ملموس بر وجود حیات در مریخ است!

اسکات وارینگ در سایت مذکور نوشت: «امروز، چند چیز باستانی جالب مربوط به بیگانگان را در عکسی از مریخ پیدا کردم.»

او افزود: «برجسته‌ترین مصنوع، مجسمه فیل‌مانند با خرطوم کوتاه بوده که نشسته و به سمت چپ چرخیده است. همچنین چهره‌ای بزرگ با لب‌های ضخیم، دهان باز و بینی گرد و دو چشم وجود دارد و بدون شک اثبات وجود زندگی در مریخ است.»

مشاهدات وارینگ چند روز پس از آن صورت گرفت که مریخ‌نورد استقامت ناسا عکس‌هایی از مریخ منتشر کرد که در آن چندین نفر یک «پتوی حرارتی» را در آن مشاهده کردند.

مجسمه فیل در مریخ مشاهده شد | اثبات وجود حیات در سیاره سرخ به ادعای یک محقق

این نخستین باری نیست که وارینگ، نویسنده کتاب مشاهده بشقاب پرنده در سال‌های ۲۰۰۶-۲۰۰۹، به یافته‌های عجیب و غریب در سطح مریخ اشاره می‌کند.

او پیش‌تر تصاویری از مشاهدات غیرقابل توضیح در سطح مریخ به اشتراک گذاشته است که شامل ادعاهایی مبنی بر مشاهده یک «بانوی تاریک»، یک خرس قطبی و یک خرچنگ فضایی در مریخ است.

او یک بار نیز میمونی پشمالو دیده بود که روی سطح سیاره نشسته است. وارینگ در این رابطه پرسیده بود: «چرا زیست‌شناسان و جانورشناسان این موضوع را بررسی نمی‌کنند؟»

نظرات

• نظرات منتشر شده: 40
  • نظرات در صف انتشار: 232
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    این دیگه واقعا مغزش تعطیل شده‌. توهم گرفته
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    اگر چشم انسان به یکباره ابرهایی درآسمان رانگاه کندواین موضوع را بین سه نفربه اشتراک بگذاری قطعا چیزهای جدیدی مثل عکس یک سگ پیدامیکنی که قبلا نفره قبلی بشکل اسب دیده بود این جا هم دقیقا همون داستانه.
  • محمدجواد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    این محقق بنده خدا احتمال زیاد استاد هنرهای تجسمی تشریف دارن. بابا فیل کیلو چنده یه تیکه سنگ هستش این
    • قنبر زاده برکی DE ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      38 20
      هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من این آقا محقق هم از منظر خودش به اون تکه سنگ نگاه کرده
  • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    شبیع سنگه کجاش شبیه حیوانه
  • جلیل IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    این جوری اگر بخواهی به هر سنگی نگاه کنی باید بقیه سنگها رو هم شبیه چیزهای دیگه ببینی
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    عجیبه اگه اینجوری باشه پس قبلا مریخ مثل زمین دارای حیاط بوده وبه علتی نامشخص تمام حیاط آن از بین رفته .یا ممکنه همه سیارات دوره حیاط رو طی کنن وچقدر عجیب واز طرف دیگر ناامید کننده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      حیات یعنی زندگی نه حیاط خانه خدا یا دولت مردم بیسواد کرده
    • باشما IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      46 14
      حالا شما زیاد خودتو اذیت نکن،انرژیت رابیخود هدرنده،بنده خدا فکر کرده«حیات»و«حیاط»فرقی ندارند،دولت وملت را به جون هم انداختی
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      35 17
      حیاط؟؟؟😂
    • محمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      19 3
      طبق آیات قرآن کریم حیات خارج از زمین وجود دارد، ود در دو آیه به حیات فرازمینی اشاره کرده است. اما قرآن به شکل کلی اشاره کرد که فقط می‌توان گفت حیات خارج از زمین هم هست ،
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    • ایدا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      8 4
      😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    اگر تصاویر ی که ادعا می شود از سیاره مریخ است واقعا واضح وروشن هم هست ومسئله مهمی که از صدها عکس ما می بینیم «حرکت»حد اقل به صورتی که در زمین هست وجود ندارد نه حرکت هوا وبادی ثبت شده ونه برگ وگیاهی وجود دارد که به وسیله جریان باد وهوا در حال جنبش باشد ونه حرکت حیوانات وجود دارد ونه حرکت آتش فشان ویا رودی مخابره شده واگر زندگی در مریخ وجود داشته باشد حداقل به صورت زندگی زمینی که بشر باحواس پنج گانه می بیند از حس آن عاجز است ویا شاید جنبش وحرکت وزندگی ماورای طبیعی وجود داشته باشد که بشر زمینی با حواس وامکانانی که دارد قابل درک نیست وبشر همه جا را در مریخ به صورت سکوت مطلق می بیند.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    خداشفابده. پناه برخدا این آخه کجاش فیله
  • فرمان IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    57 24
    البته این هم باید بدونیم جهان خلقت انقدر بزرگ وشگفت انگیز وبسیار پیچیده میباشدوکشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته چندان علم ان چنانی هم ندارندوما هم نبایدازخودمون سریع مثل قضات دادگاههایمون حق راناحق قضاوت کنیم از اون روزی که جیمزوپ توسط محققان امریکا به فضاپرتاب شده علم فضاشناسی را دگرگون کرده ودر مسیرحرکتش از کشف کرات دیگرمثل کره زمین که احتمال زیستن موجودزنده وکشف انواع سیاه چاله ها واکنش انواع طوفانها وحتی ازفوران گدازه های اتش فشان درخورشید ودیگرکرات بحث این علم را داغترکرده است.
  • naser IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    70 18
    فقط میتونم بگم مریخ رو نباید از بیرون بلکه از داخل جستوجو کرد . در سطح بیرونی مریخ هیچ چیزی جز سنگ و حاک نیست
    • محمد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      8 12
      مث اینکه بدجور از قضات دادگاهاتون خوردی که اینجور اونا رو مثال زدی
  • غفور DE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    25 6
    آقای محقق شما فرض کن میلیون ها سال پیش تو مریخ آب و اکسیژن و زندگی وجود داشته خوب از کجا معلوم که موجودات زنده اش شبیه جانداران زمینی بوده باشند
  • US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    24 5
    یه سنگ دیده فکر کرده فیله بنده خدا همش سنگ بود
  • یارمحمد US ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    26 6
    بنظرمن شکل فیل نیست
  • سعید BG ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    33 3
    مسخره بازی،هر روز میرم یک تیکه سنگ پیدا میکنند تو مریخ، ربط میدن به حیات موجودات زنده،اگر هم جایی مثل مریخ حیاتی وجود داشته باشه ،به صورت میکروسکوپی و غیر قابل دیدنه،نه مجسمه فیل
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    14 15
    امان از جهل اگه تمدنی ابتدایی و هنوز در سطح ساخت مجسمه‌های بزرگ داشتن پس چجوری موفق شدن زمینو انقدر با جزئیات ببینن که یه فیل ببینن که ازش مجسمه بسازن؟ به خصوص که این به وضوح یه تکه سنگه و البته که عجیبه از یک تمدن فقط یه مجسمه باقی بمونه نه؟ سازه های مسکونی کجان پ؟ کی وسط بر بیابون مجسمه میسازه؟ اَی خِدا
  • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    15 10
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    13 10
    چه ربطی داره ،، حالا یه دونه سنگ شبیه فیل بوده حالا شما باید بیاید بگید توی مریخ حیات وجود داره ،،، تمام چرت پرت
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    14 4
    دروغه بابا کی رسیده مریخ
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    10 10
    تاکنون هرچه در کائنات بیشتر جستجو شده کمتر آثاری از حرکت وجنبش درسطح کرات مشاهده گردیده حتی سفینه ویجر که ۵دهه ازسفر آن به فضا می گذرد شواهدی ازحرکت وجنبش در کرات مخابره نکرده.پس با همین قضاوت ظاهری وقیاس زندگی وحرکت در سطح زمین با زندگی وحرکت در دیگر کرات حداقل تا کنون چنین برداشت می شود که زندگی وآب وهوا ارگانیسم گیاهی وجانوری فقط در کره زمین وجود دارد واگر دانشمندان به حیات در کرات دیگر اعتقاد دارند این موضوع فقط در حد فرضیه است نه واقعیت.
  • ممد IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    15 17
    کره مریخ جن دارد فقط جن وی تواند پرواز کند نروید مریخ جای خطر ناکی است
    • میم IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      4 2
      ممد تو عجب مخی داری ناموسا
  • رامین IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    7 1
    کیهان شناسان محترم و گیتی نوردان عزیز ؛ درحال پیگیری میباشد . لطفا دعوا نکنید
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    6 2
    اینا همش بازیه مطمنن دانشمندا خیلی چیزا میدونن که مردم عادی نباید بدونن اصرار پیچیده س ولی به خیلی چیزا رسیدن قول میدم
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 2
    گرچه اینها تصوراتی که ذهن انسان با توجه داده های ثبت شده در خود میسازد ، اما طبق ایات قران کریم مجودات فضایی خارج از زمین وجود دارد ، الیته قرآن فقط به وجود موجودات زنده فرا زمینی اشاره کرده اما از اندازه و کم و کیفیت آنها هیچی بیان نکرد و در پرسش و پاسخ از امامان معصوم هم چیزی از کیفیت و چگونگی آنها بیان نشد اما وجود حیات خارج از زمین قطعی است و روزی انسان به آنها میزسد
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    5 2
    همه چیز امکان داره همونطور که ماها با اب وهوای زمین سازگار شدیم تو سایر سیارات هم ممکنه .همونطور که نسل دایناسورها منقرض شده شاید تو اون سیارم قبلا حیات وجود داشته اما الان نه ....کسی چه میدونه
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    4 3
    یک مجسمه فیل اونم در سیاره ی مریخ!!؟؟😲😳😶 واقعاً باورم نمیشه....... خیلی جای تعجب داره
  • سعید IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 2
    در دنیا هنوز اسرار زیادی هست که هنوز کشف نشده اینو نمیشه انکار کرد و ادمی هروز به اسرار دنیا داره پی میبره . ما ادما هروز داریم پیشرفت میکنیم ولی باز به تمام خلقت پی نخاهیم برد قطعا عالم های دیگری هم خدا افریده که ما ادم ها خبر نداریم و عقل ما توان درکشان را ندلرد
  • س.پ IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    3 0
    خداوند قادر بر هر کاریست.به نظرم عجیب تر و ترسناک تر و غریبانه ترین موضوع زمانی رخ میده که انسان در این دنیای بی انتها فکر کند فقط زمین هست و زمینیتان تنها موجودات روی آن.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱