عملیات اجرایی تسطیح و پاکسازی زمین‌های رها شده در غربی‌ترین منطقه پایتخت به درخواست شهروندان و برای زیباسازی سیما و منظر شهری انجام شد.

منطقه22

به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۲۲ به پاکسازی بخش وسیعی از این محدوده اشاره کرد و گفت: «١٢هکتار از زمین‌های رها شده در این محدوده در مدت یک هفته پاکسازی شده است. این عملیات با هدف ارتقای بهداشت محیط شهری، بهبود وضعیت بصری سطح منطقه، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله با استفاده از خودروهای مکانیزه انجام شد.»

 «علیرضا علی‌بخشی» تصریح کرد: «اکنون چند دستگاه مکانیزه در اختیار اداره خدمات شهری منطقه قرار دارد و این طرح روزانه از سوی نواحی شش‌گانه انجام می‌شود. در همین راستا شهروندان با مشاهده این‌گونه موارد می‌توانند با مراجعه به شهرداری نواحی یا تماس با سامانه۱۳۷ درخواست خود را ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان به درخواست آنها رسیدگی شود.»

بخشی در ادامه به وضعیت پروژه های خدمات شهری منطقه اشاره کرد و گفت: «یکی از اولویت های مدیریت شهری توجه به پیشرفت پروژه های نیمه کاره است که از گذشته روی زمین مانده و باید با همت و تلاش همگانی پروژه های نیمه کاره را به سرانجام برسانیم. احداث ایستگاه پردازش پسماند به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های زیست محیطی غرب پایتخت به حساب می آید که پیشرفت قابل توجهی در آن صورت گرفته است. همچنین پروژه های آبرسانی فضای سبز یکی دیگر از اقدامات شهرداری برای حفظ و نگهداری پایدار فضای سبز شهری است که باید به جدیت این طرح به اجرا برسد.»

کد خبر 690287

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha