جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۲ نفر

بزرگراه‌های غربی‌ترین منطقه پایتخت با اجرای طرح تحول نگهداشت شهری نونوار می‌شود.

منطقه22

همشهری آنلاین‌ - ثریا روزبهانی: «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲ از رسیدگی ویژه به حاشیه بزرگراه‌های این محدوده از تهران در قالب اجرای طرح تحول نگهداشت شهر خبر می‌دهد و می‌گوید: «بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی در این منطقه وجود دارد که می‌توان به بزرگراه‌های شهید همدانی، آزادگان، شهید خرازی و همچنین ۲آزادراه تهران‌ـ کرج و تهران ‌ـ شمال در این محدوده اشاره کرد. معابری که ورودی و خروجی ۱۱ استان غربی و شمالی کشور به پایتخت محسوب می‌شود. در همین راستا اغلب بزرگراه‌های این منطقه‌ها فرا منطقه یا فرا استانی است و روزانه حجم قابل توجهی خودرو در آن‌ تردد می‌کند. از این‌رو  به رسیدگی و توجه نیاز دارد.»

اجرای طرحی نو در بزرگراه‌های غرب تهران

رسیدگی به بزرگراه‌ها

او درباره اجرای طرح نگهداشت در بزرگراه‌های منطقه۲۲ می‌گوید: «در همین راستا نظافت و شست‌وشوی حاشیه بزرگراه‌ها به شکل مداوم از سوی معاونت خدمات شهری انجام می‌شود، همچنین اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در بزرگراه‌ها کمک به سزایی به ساماندهی فضای سبز حاشیه‌ای بزرگراه‌ها و همچنین رسیدگی به علائم ترافیکی می‌کند. در این طرح نهرها به وسعت چندین کیلومتر لایروبی و عملیات مرمت و تعویض جدول‌ها هم به دلیل بارش کم باران با توجه به این فصل از سال عملیاتی می‌شود.»

شهردار منطقه۲۲ به موضوع فضای سبز حاشیه بزرگراه‌های این منطقه نیز می‌پردازد و می‌افزاید: «یکی از مشکلات فضاهای سبز پایتخت موضوع کم‌آبی است و باتوجه به اینکه در حاشیه بزرگراه‌ها فضای سبز وجود دارد، لوله‌کشی برای آبیاری فضای سبز و مدیریت مصرف در دستور کار مدیران شهری قرار گرفته است.»

کد خبر 688327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha