سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

روند شتابزده ساخت‌وساز در محله صدرا منطقه۲۲ باعث شده تا در سال‌های اخیر ساخت بنای مسکونی از اجرای عملیات عمرانی برای احداث معابر و خیابان‌های جدید،به شدت پیشی بگیرد.به همین خاطر بخش وسیعی از معابر برج‌های تازه تاسیس این محدوده خاکی و ناهموار است.از این‌رو مدیریت شهری درصدد است تامعابر بیشتری در این منطقه و محله احداث کند که معبر آفتاب یکی از آنهاست

پروژهمنطقه22

همشهری آنلاین‌ ـ ثریا روزبهانی: با تلاش مدیریت شهری منطقه ۲۲ در ۵ ماه گذشته بیش از ۱۲معبر درمحله صدرا ساخته شده و این موضوع مطالبه ۶ساله ساکنان این محله بوده است. «وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲ به پیشرفت ۹۰درصدی عملیات احداث معبر سایت «آفتاب ۲۲» به وسعت ۸ هزارمترمربع اشاره می‌کند و می‌گوید: «این منطقه یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهر تهران  است که  در سال‌های اخیر ساخت‌ و سازهای گسترده‌ای در آن انجام شده است. در همین راستا عملیات عمرانی احداث معبر برای مجتمع‌های آفتاب ۲۲ در محله صدرا در دستور کار قرار گرفت و اکنون این محور محلی تا چند هفته آینده به‌طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.» او در ادامه می‌گوید: «معبر آفتاب ۲۲ در محله صدرا به طول ۵۰۰‌متر و مساحت ۸هزارمترمربع در ۲ مسیر رفت و برگشت احداث شده تا تردد ایمن شهروندان را از سایت مسکونی آفتاب۲۲ و محدوده خرگوش دره تسهیل کند و شهروندان به سهولت از بزرگراه آزادگان و ضلع غربی ورزشگاه آزادی بهره‌مند شوند.»

نهضت پیاده‌روسازی ادامه دارد

۹ کیلومتر عملیات پیاده‌روسازی در معابر و کوچه‌های منطقه ۲۲ در ۶ماه گذشته انجام و اکنون به اتمام رسیده است. محمدی، درباره این خبر می‌گوید: «باتوجه به توسعه روزافزون فضای مسکونی منطقه یکی از مهم‌ترین عملیات عمرانی در این منطقه پیاده‌روسازی و احداث مسیرهای جدید است. همچنین در این مسیرها موزاییک‌های برجسته برای توان یابان نصب شده تا آنها بتوانند به سهولت در معابر تردد داشته باشند. این طرح در ۶ماه گذشته در خیابان‌های محله شریف مانند تهران، خیابان آیت‌الله تهرانی، شهرکی و بوستان اجرا شد. همچنین در نظر داریم در سایر محله‌های منطقه هم ۶ کیلومتر دیگر پیاده‌رو احداث کنیم.

کد خبر 679801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha