مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف با مراکز آموزش عالی کشورهای مختلف، دکتر احمدو کیتا وزیرعلوم جمهوری مالی از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

وزیر علوم مالی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف با مراکز آموزش عالی کشورهای مختلف، دکتر احمدو کیتا، وزیرعلوم جمهوری مالی بهمراه سه تن از همکاران خود ‌از سفارت جمهوری مالی در تهران، مدیر موسسه پلی تکنیک و مدیر بخش انفورماتیک وزارت علوم آن کشور، در دانشگاه حضور یافت.

دکتر احمدو کیتا و هیات همراهش پس از بازدید از برخی آزمایشگاه‌ها و مراکز فناوری با رئیس دانشگاه و برخی معاونین و مدیران دانشگاه شریف نشست و گفتگو کرد.

در ابتدا هیات مذکور از پژوهشکده علوم فناوری نانو، مجتمع خدمات فناوری شریف و برخی آزمایشگاه‌های دانشگاه به عنوان نمونه‌هایی از امکانات پژوهش و فناوری و نوآوری از شریف بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با دستاوردها و محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان شریف آشنا شدند.

بیشتر بخوانید:

سپس این هیات خارجی به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، در دفتر شورای ریاست دانشگاه به بحث و بررسی پیرامون زمینه مشارکت‌های آموزشی و پژوهشی پرداختند. تبادل دانشجو، تبادل استاد (اقامت کوتاه مدت) و تعریف پروژه‌های مشترک فناوری از اهم موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

کد خبر 688623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha