نحوه همکاری مشترک هیات بنیاد صلح ساساکاوای ژاپن با دانشگاه صنعتی شریف با حضور مقامات عالی رتبه این بنیاد بررسی شد.

ژاپن001

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت دانشگاه شریف، روز دوشنبه، سوم مرداد ۱۴۰۱، مقامات عالی رتبه بنیاد صلح ساساکاوا و سفارت ژاپن با رئیس دانشگاه صنعتی شریف ملاقات کردند. این جلسه با حضور آتسوشی سونامی، رئیس این بنیاد و آیکاوا کازوتوشی، سفیر ژاپن در ایران و هیات همراه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار که به میزبانی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مدیر امور بین الملل، مدیران مجتمع خدمات فناوری شریف و جمعی از استادان برگزار شد، بازدید از مجتمع خدمات فناوری شریف و آشنایی با بخش‌های مختلف این مجموعه شامل؛ شتاب دهنده، مرکز رشد، کسب و کارهای نوپا انجام شد.

ژاپن

پس از بازدید، در جلسه‌ای که در اتاق شورای دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، آتسوشی سونامی، ضمن تمجید از دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خدمات فناوری شریف افزود: تربیت نسل آینده از اصول مهم آموزش در جهان است.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است کمک به تامین زیرساخت‌های سخت افزاری، برقراری و اتصال دانشگاه صنعتی شریف به بنیادهای مشابه ژاپنی و مراکز آموزش عالی ژاپن، پرداخت کمک هزینه به دانش آموزان و دانشجویان محروم و جنگ‌زده خاورمیانه بخصوص بانوان افغانستان، افزایش ظرفیت دانشگاه‌های ژاپنی برای پذیرش دانشجویان ایران، از اهم موضوعات و پیشنهادات مطروحه در خصوص نحوه همکاری بنیاد صلح ساساکاوا با دانشگاه صنعتی شریف بود.

کد خبر 693526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha