مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از ساخت 18 سالن سینما در سطح محلات تهران بر اساس طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران خبر داد.

اکبر تشکری‌نیا گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی از فضاهای راکد و نهفته شهر و همچنین توسعه فیزیکی بناهای فرهنگی است تا شهروندان آشنایی بیشتری با هویت محل زندگی خود پیدا کرده و نسبت به آن احساس تعلق کنند.

وی با بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده در طرح جامع فضاهای فرهنگی تهران خاطر نشان کرد: بر این اساس 18 سالن سینما، 12 سالن اجرای موسیقی و هم چنین 15 سالن تئاتر در سطح کلان محلات راه‌اندازی خواهد شد.

تشکری در ادامه اظهار کرد: هم چنین همه محله‌های شهر، دارای سالن اجتماعات، خانه سلامت، خانه کودک، خانه جوانان، قرائت‌خانه، آمفی تئاتر، موزه، گالری‌های محلی، سالن‌های ورزشی، مراکز مشاوره خواهند شد و سالن‌های چند منظوره برای اجرای تئاتر، موسیقی و فیلم نیز در آن‌ها ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر این که طرح جامع توسعه فضاهای فرهنگی، پاسخگویی به نیازهای شهروندان و افزایش کیفیت آن را در دست دارد، افزود: در حال حاضر بالغ بر سه میلیون متر مربع فضاهای فرهنگی در دست طراحی و ساخت است وطرح جامع نیز علاوه بر تامین سرانه‌های فضای فرهنگی به کیفیت آنها و پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان توجه دارد.

کد خبر 68695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز