«وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲ از افتتاح و راه‌اندازی بازار عرضه میوه و تره‌بار در محله‌های این منطقه با هدف خدمت‌رسانی و رفع نیازهای شهروندان خبر داد.

بازار میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین، برخی از محله‌های مسکونی منطقه۲۲ از داشتن بازار میوه وتره‌بار محروم است. در همین راستا مدیریت شهری منطقه با همکاری سازمان میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران‌ درصدد است تا در برخی از محله‌ها این نیاز را مرتفع کند.

راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار در غرب تهران

«وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه۲۲ گفت: «در راستای صیانت از حقوق شهروندی و همچنین با هدف دسترسی آسان ساکنان برای تأمین مایحتاج روزانه خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد بازار میوه وتره‌بار در این منطقه افزایش می‌یابد.» او  ارزان بودن۴۰درصدی قیمت کالاهای اساسی  و توزیع کالاها به شکل تنظیم شده در بازار را علت اصلی استقبال شهروندان از بازارهای میوه وتره‌بار دانست و گفت:« باتوجه به اینکه منطقه۲۲ در حال توسعه و شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در آن ساخته شده‌اند، اکنون برخی از شهروندان از این خدمات محرومند.به همین دلیل به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.»

طبق آمارهای اعلام شده به‌زودی یک صد میدان میوه وتره‌بار جدید در کلانشهر تهران احداث می‌شود که سهم قابل توجهی از آن برای منطقه۲۲ لحاظ شده است.»

محمدی گفت: «یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت میادین و بازارها، توجه به ملاحظات اقتصادی است تا خدمات عرضه شده به درستی در اختیار شهروندانی که به این خدمات نیاز دارند، قرار بگیرد. این بازار میوه وتره‌بار در محله‌های پرجمعیت جانمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.»

کد خبر 686605

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha