سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در فراخوانی اعلام کرد که آماده همکاری و مشارکت با کلیه شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر سرمایه‌گذاران در زمینه ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی به شهروندان تهرانی است.

دوچرخه‌سواری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، این سازمان با انتشار فراخوانی برای خرید خدمات دوچرخه اشتراکی از این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرده است. 
 
براساس این فراخوان، شرکت‌هایی که بتوانند براساس استانداردهای اولیه اسناد فنی، خدمات سفر دوچرخه را به شهروندان ارائه کنند، می‌توانند با حداقل موجودی ۳۰۰ دوچرخه هوشمند نسل چهارم، در این فراخوان شرکت کنند.

خرید خدمات سفر اشتراکی براساس قیمت تمام شده کارشناس رسمی دادگستری است که از این مبلغ ۱۰ درصد توسط شهروندان و ۹۰ درصد از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد.

در ادامه این فراخوان آمده است: شرکت‌های دارای صلاحیت حرفه‌ای و علاقه‌مند به مشارکت در ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی در تهران، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند با شماره تلفن: ۹۶۰۱۸۹۴۴، معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش این سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 684531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha