مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: تا پایان سال جاری بین1000 تا 1500 تاکسی توسط بخش خصوصی به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد افزوده می‌شود.

به گزارش مهر سعید حسین پور، معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحول قابل توجه در بخش تاکسیرانی باشیم.

وی تصریح کرد: ورود بین یک هزار تا یک هزار و 500 تاکسی به مشهد توسط بخش خصوصی که بخشی از آنها ون هستند، بخشی از این حرکت است.

وی با اشاره به تلاش مجموعه استان برای افزایش سقف سهمیه اتوبوس در مشهد گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری ناوگان اتوبوسرانی هم از شرایط بهتری برخوردار گردد.

حسین پور افزود: در سال گذشته 20 درصد بیشتر از سهمیه استان، اتوبوس وارد مشهد شد که این اتفاق در کلان شهرهای کشور بی‌سابقه بوده است.

وی به افزایش 15 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان دو هزار واحدی اتوبوس در مشهد اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این اقدامات حمل و نقل عمومی تسهیل شود و شاهد کاهش بار ترافیک در محدوده مرکزی شهر مشهد باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری همچنین به افزایش ناوگان تاکسیرانی در مشهد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم مردم را به سمت استفاده از وسایط نقلیه عمومی هدایت کنیم.

حسین پور ادامه داد: با توجه به حجم بالای زائر و مسافر و جمعیت مشهد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و رفع مسائل ترافیکی از طریق اعمال محدودیت تردد در برخی نقاط شهر ضروری است که با تجربه 70 روزه تابستان امسال می‌توان نقاط ضعف این طرح را رفع و نقاط قوت آن را تقویت کرد.

کد خبر 68302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز