مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: با پیش بینی یک خط اعتباری، 3 هزار ون با تسهیلات 10 میلیون تومانی برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، محمدجواد محمدی زاده استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد راهبردی شهر مشهد از ورود 500 دستگاه ون تا قبل از تابستان به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد خبر داد و افزود: با پیش بینی یک مجموعه مالی، خط اعتباری را برای حدود سه هزار ون با تسهیلات 10 میلیون تومانی نیز در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به نیاز شهر مشهد، 50 درصد این ون‌ها به این کلانشهر اختصاص می‌یابد که این خودروها در قالب شرکتهای حمل و نقلی به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

وی از افزایش 250 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس که 17.5 درصد هزینه آن را شهرداری تامین کرده و 82.5 درصد توسط دولت با تلاش جدی شهردار مشهد به این شهر اختصاص یافته که در آینده ای نزدیک وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر می‌شوند.

محمدی زاده با بیان اینکه 25 دستگاه از این اتوبوسها در روزهای ابتدایی سال وارد شهر مشهد شده اند، افزود: براساس تعهدات صورت گرفته وزارت کشور با کارخانه سازنده، این اتوبوسها به مرور وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در شهرهای کشور که با همکاری مشترک سازمان شهرداری‌ها، استانداری و شهرداری انجام می‌شود، گفت: میزان آسفالتی که برای شهر مشهد اختصاص یافته دو میلیون مترمربع از معابر شهر است.

سعید حسین پور ادامه داد: قیر مورد نیاز برای این میزان آسفالت آماده شده که این اقدام با محوریت ساماندهی زمینهای خاکی و اولویت مناطق کم برخوردار شهر انجام می‌شود.

کد خبر 80953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز