مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، 54 راننده تاکسی خوش اخلاق و نمونه شهر تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، این رانندگان نمونه از میان 95 هزار راننده تاکسی شهر تهران انتخاب شدند و ملاک انتخاب آنان تماس تلفنی شهروندان برای خوش خلقی و رعایت احترام مسافر و شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: 11 هزار راننده تاکسی در تهران و 50 هزار راننده تاکسی در کل کشور در بحث نوسازی خودروها با مشکل مالیاتی مواجه اند.

حسین تیموری در حاشیه مراسم تجلیل از رانندگان نمونه شهر تهران در این باره گفت: اخذ 300 تا 400 هزار تومان جریمه دیرکرد پرداخت مالیات از راننده‌های تاکسی، یکی از دغدغه‌های آنان است که امیدواریم این مشکل بزودی از طریق مراجع مختلف برطرف شود.

وی افزایش مبلغ 400 هزار تومان برای تحویل خودروهایی که اخیراً به رانندگان تاکسی داده می شود را از جمله مشکلات آنان برشمرد و گفت: هماهنگ نبودن بانک‌های عامل در پرداخت وام و ناهماهنگی شرکتهای تولید کننده خودرو از دیگر مشکلات رانندگان است.

تیموری با بیان اینکه 12 هزار نفر از رانندگان تاکسی، کارت سوخت دریافت نکردند ابراز امیدواری کرد با توجه به قول نیروی انتظامی تا 25 روز آینده، کارت سوخت همه این رانندگان تحویل داده می شود.

وی در خصوص فعالیت جایگاه‌های سوخت سیار برای ارائه خدمات سوختی به تاکسی‌ها گفت: در سال گذشته این طرح در همه پایانه‌های تاکسی مطرح شد، اما به علت نبود مکان مناسب و معضلات ترافیکی این طرح اجرایی نشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: با فعال کردن 73 جایگاه سوخت با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مشکل سوخت تاکسی‌های شهر تهران حل خواهد شد.

همچنین در پایان مراسم تابلو فرشی مزین به آیات قرآن کریم به هادی ساعی قهرمان تکواندوی المپیک اهدا شد.

کد خبر 63640

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز