همشهری آنلاین: مربی اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای آنکه مسخره کسی نشوم، به کشورم برگشتم.

مارکو در گفت و گو با فارس، درباره نحوه اخراجش از پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازگشتم به تهران، شرایط جدیدی را شاهد بودم. بر خلاف برخی اظهارات، اخراج نشدم. به دلیل آنکه پرسپولیس پول قراردادم و محل اسکانم را نداد، ترجیح دادم که ایران را ترک کنم.

وی در پاسخ به اینکه از وی در ایران به دنبال مربی اخراجی نامبرده می‌شود، عنوان کرد: از مسائل پشت پرده اطلاعی ندارم. نمی‌دانم آنجا چه چیزهایی در مورد من بیان می‌کنند؛ اما پس از حضور دوباره ام در تهران، مدیران باشگاه به من پولی ندادند.

مارکو گفت: در شرایط فعلی اعتراضی به رفتار مسئولان پرسپولیس ندارم چون مصطفوی به من قول داده که مبلغ قراردادم را پرداخت کند؛ در غیر اینصورت به فیفا شکایت خواهم کرد.
مربی برزیلی درباره علت عدم خبر دادن به مسئولان هنگام ترک ایران، اظهار داشت: برای جدایی‌ام از پرسپولیس هیچکس از من توضیحی نخواست. مضحکه افراد نیستم که بخواهم برای جدایی ام از تیم، به کسی چیزی بگویم و حاشیه سازی کنم. قبل از ترک ایران بارها از مسئولان خواستم که مشکل مالی‌ام را بر طرف کنم. برای آنکه مسخره کسی نشوم، به کشورم برگشتم.

مارکو درباره اخراج مهاجم برزیلی خاطر نشان ساخت: هیچ اطلاعی از آخرین وضعیت دی مارکو در پرسپولیس ندارم؛ اما ارتباطی هم به من ندارد. او خودش باید مشکلاتش را حل کند.

وی عنوان کرد: هنوز مشخص نیست به ایران برگردم. اگر مسئولان پول مرا را بدهند، به تهران می‌آیم؛ اما چنانچه مبلغ قراردادم را پرداخت نکنند، با ارائه شکایتی، به فیفا مراجعه می‌کنم تا به کارم رسیدگی کنند.

وی از اعلام مبلغ قراردادش با پرسپولیس امتناع ورزید و گفت: ترجیح می‌دهم چیزی نگویم چون بهتر است این موضوع بین من و مسئولان محفوظ بماند.

مارکو درباره درباره تجاربش از فوتبال ایران اظهار داشت: ایران فوتبال خیلی خوبی دارد؛ اما مدیریت در این رشته واقعاً وحشتناک است.

کد خبر 67999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز