جمعه ۱۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته‌ چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با صدرنشینی تیم پیکان قزوین پایان یافت

در ادامه‌ رقابت‌های هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پیام خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی ذوب آهن موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک پیام را شکست دهد. در این بازی مجید باجلان، محمد منصوری و صلصالی برای ذوب آهن و مهدی هاشمی‌نسب برای پیام گلزنی کردند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در بازی مقابل پیکان قزوین به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد. در این بازی میثم رضاپور در دقیقه‌ 15 و سعید میربزرگی در دقیقه‌ 69 برای پیکان و سعید رمضانی در دقیقه‌ 47 و احمد آل‌نعمه در دقیقه‌ 85 برای فولاد گلزنی کردند.

مس کرمان نیز با نتیجه‌ دو بر یک راه‌آهن شهرری را شکست داد. فرزاد آشوبی در دقیقه‌ 20 از روی نقطه‌ پنالتی و فراز فاطمی در دقیقه‌ 32 برای مس کرمان گلزنی کردند و تک گل راه‌آهن را نیز داوود حقی از روی نقطه‌ی پنالتی در دقیقه‌ 22 به ثمر رساند.

بازی تیم‌های پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز نیز با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. احمدزاده برای پاس و متوسل‌زاده برای سپاسی گلزنی کردند.

تیم سایپا کرج نیز موفق شد در یک بازی خانگی با نتیجه‌ سه بر دو استقلال اهواز را از پیش‌رو بردارد.

برق شیراز نیز در ورزشگاه حافظیه با تساوی دو بر دو مقابل ابومسلم خراسان متوقف شد. فرید عابدی و نظرزاده برای برق گلزنی کردند و عرفان اولروم و رضا ناصحی گل‌های تیم ابومسلم را به ثمر رساندند.

تیم فولاد مبارکه‌ سپاهان اصفهان نیز در ورزشگاه فولادشهر مقابل داماش گیلان متوقف شد. در این بازی ابتدا آلوز در دقیقه‌ 40 از روی نقطه‌ی پنالتی برای داماش گلزنی کرد. عماد رضا نیز در دقیقه‌ 85 با یک ضربهی پنالتی گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند.

کد خبر 67676

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز