رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران تخمگذار آخرین قیمت‌های تخم مرغ در بازار را اعلام کرد.

تخم‌مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: برای توزیع عادلانه یارانه، قیمت مصوب تخم مرغ اعلام شد. قیمت هر کیلو تخم مرغ در مرغداری ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان، هر شانه تخم‌مرغ ۱.۹ کیلوگرمی برای مصرف کننده ۷۶ هزار تومان و هر شانه ۲ کیلویی ۸۰ هزار تومان است.

وی میزان تغییر قیمت تخم‌مرغ نسبت به قبل از عادلانه شدن یارانه را ۸۰ تا ۹۰ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به مازاد تولید، بعید است که قیمت‌ها به نرخ‌های اعلامی در بازار برسد.

بر اساس اعلام اتحادیه مرغداران تخمگذار، قبل از عادلانه شدن یارانه‌ها، قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان بود که به سبب مازاد بودن روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تنی تولید، هر شانه با نرخ ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسید.

کد خبر 675925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر گرسنه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    6 0
    نقشه دولت بر مردم این است که نخورند خوب صادر کند
  • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    6 0
    قبلا به اسم تحریم همه چی گرون میشد الان با اسامی عادلانه شدن یارانه! جلوگیری از قاچاق! سرانجام جنگ اکراین! میشه یه نفر برای جلوگیری از قاچاق نیروی انسانی حقوق ها را مطابق فوب خلیج بکنید آزاد سازی حقوق ها مطابق با بقیه کشورها! الان حداقل حقوق 4000 هزار دلاره ولی توی ایران حداقل حقوق 200 دلار؟؟؟ چرا باید توی خارج 20 برابر ایران حقوق بدن و مخارج خوراکی گوشت و مرغ و .... با ایران یکی باشه؟؟ نشون میده که دارید مردم ایران را زیر بار مخارج روزمره له میکنید.