عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ امروز برخی شرکت‌ها با دریافت یارانه پنهان سودهای آنچنانی دریافت می‌کنند و با یارانه مردم ایران صادرات صورت می‌هند که این ظلم بزرگی به مردم ایران است و حتماً باید قطع شود.

اصغر سلیمی

به گزارش همشهری آنلاین، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره اقدام دولت در حذف یارانه پنهان، اظهار داشت:‌ اینکه دولت شجاعت داشته و دست به این جراحی در حوزه اقتصادی زده، قابل تقدیر است و باید از دولت حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود:‌ امروز برخی شرکت‌ها با دریافت یارانه پنهان سودهای آنچنانی دریافت می‌کنند و با یارانه مردم ایران صادرات صورت می‌هند که این شایسته نیست و ظلم بزرگی به مردم ایران است و باید حتما قطع شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: البته دولت باید مراقبت کند که در این جراحی اقتصادی که آغاز کرد، بیمار یا همان اقتصاد دچار مرگ نشود. اینکه امروز یارانه پنهان از بخش‌های صنعتی مواد غذایی که با گندم سر و کار دارند حذف شده قیمت‌ها را تا سه الی چهار برابر افزایش داده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: دولت بهتر بود،‌ همزمان با حذف یارانه پنهان طرح‌های حمایتی خود از خانوارها را نیز صورت می‌داد تا مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 674520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • GB ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    7 1
    دولت هیچ برنامه ای ندارد.
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 0
    دولت باید دو نوع کف حقوق داشته باشد .یک مدل برای کارکنان دولت و‌کازگران و بازنشستگان کشوری و لشگری و مستمری بگیران که سی سال بیمه رد کردن. ویک کف حقوق برای کسانی که حمایتی هستند و هیچ وقت برای دولت کارگری کارمندی نکردن بیمه رد نکردند وصرقا حمایتی هستند
  • ایرانی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    من هم از شما به خاطر شجاعتتان در طرفداری از یک کار اشتباه کمال تشکر را دارم !!!!!