بیل گیتس برای مقابله با بی‌برنامگی ایلان ماسک در مقابله با اطلاعات نادرست، واحد ۳۰۰۰ نفری تشکیل می‌دهد.

بیل گیتس

به گزارش همشهری ‌آنلاین و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، بیل گیتس نسبت به وضعیت آینده توییتر تحت کنترل ایلان ماسک هشدار داد.
بیل‌گیتس در نشست مدیران وال‌استریت‌ژورنال از نامشخص بودن وضعیت آینده توییتر در دستان ایلان‌ماسک ابراز نگرانی کرد. او این شرایط مبهم را در کنار واقعیت انتشار روزافزون اطلاعات غیرواقعی شبکه‌های اجتماعی قرار و در این خصوص هشدار داد.
البته بنیانگذار مایکروسافت سوابق ایلان ماسک در شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس را موفق می‌داند و کار او مبنی بر جمع‌کردن گروهی از مهندسان خبره را تحسین کرده است.
این اظهارات گیتس بعد از توییت‌های ایلان ماسک و اتهام‌ زدن به گیتس درخصوص کم شدن سهام‌ تسلا و البته توهینی که حتی سی‌ان‌بی‌سی آن را منتشر نکرده، صورت گرفته است. البته گیتس گفته که توهین‌ ایلان ماسک آزاردهنده نیست.
نگرانی بیل‌ گیتس بیشتر درخصوص انتشار اطلاعات نادرست درخصوص واکسن‌ها یا تئوری‌های توطئه، نظیر انتشار اطلاعاتی در خصوص نقش او در تولید ویروس و واکسینه کردن اجباری مردم به منظور جاسازی تراشه‌های 5G در داخل بدن مردم  است.
او برنامه نامشخص  ایلان‌ ماسک برای مقابله  و مهار  این حجم اطلاعات نادرست در مقابله ادعا و تایید مکرر ماسک از هدف خود نسبت به خرید توییتر مبنی  بر توسعه آزادی‌ بیان مورد نظرش را زیر سوال برده است.
گیتس افزود که قصد دارد یک واحد شبکه اجتماعی با ۳۰۰۰ نفر راه‌اندازی کند تا به انتشار اطلاعات دقیق واکسن در آینده کمک شود. او تاکید کرد که پیام‌های خوب باید توسط افراد مورد اعتماد در جامعه مانند رهبران سیاسی و قومی منتقل شود.

کد خبر 674351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha