شرکت تسلا قصد دارد از روز ۱۶ ماه مه (۲۶ اردیبهشت) در کارخانه خود در شانگهای دو شیفت کاری انجام دهد.

تسلا

به گزارش همشهری آنلاین، یک یادداشت داخلی که توسط رویترز مشاهده شده به این موضوع اشاره دارد که برنامه‌ریزی جدید به این خودروساز برقی آمریکایی امکان می‌دهد تا تولید کارخانه را به سطح قبل از قرنطینه شهر برگرداند.

این یادداشت نشان داد که تسلا قصد دارد از آن زمان به بعد روزانه ۲۶۰۰ خودروی الکتریکی در کارخانه شانگهای تولید کند.

کارخانه ایلان ماسک ۳۱ هزار و ۴۸ دستگاه خودرو را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ تحویل داد که نسبت به سه ماهه قبل رشد اندکی داشته و نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های کارشناسی‌شده، وال‌استریت انتظار تحویل ۳۰۸ هزار و ۸۳۶ دستگاه داشت.

تسلا از ژانویه تا مارس ۳۰۵ هزار و ۴۰۷ دستگاه خودرو تولید کرد که نسبت به سه ماهه قبل که ۳۰۵ هزار و ۸۴۰ دستگاه بود، کاهشی اندک را نشان می‌دهد.

تسلا، باارزش‌ترین خودروساز جهان، بهتر از رقبا از همه‌گیری کووید و اختلالات زنجیره تامین عبور کرده و کارخانه جدیدش در شانگهای باعث رشد آن شده است.

بیشتر بخوانید:

اما افزایش اخیر موارد کووید-۱۹ در چین، تسلا را مجبور کرد که به طور موقت تولید در کارخانه شانگهای را برای چند روز در ماه‌های مارس و آوریل به حالت تعلیق درآورد، زیرا شهر برای آزمایش ساکنان برای این بیماری قرنطینه شده است.

تسلا پیش‌تر در بیانیه‌ای که به رویترز ارسال شد، گفته بود: «ما فعالانه با الزامات دولت برای آزمایش اسید نوکلئیک و سایر الزامات پیشگیری از همه‌گیری همکاری می‌کنیم و در عین حال تمام تلاش خود را برای اطمینان از تولید و غلبه بر مشکلات انجام می‌دهیم.»

کد خبر 674512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha