دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بزرگترین سازنده قطعات پردازشگر؛ اینتل و شرکت تولیدی ایسوس ، به دنبال یافتن ایده‌های نو در ساخت کامپیوتر‌های نوت‌بوک جدید از طرف مردم هستند.

این دو شرکت با راه‌اندازی وب سایتی به نام WePC.com و با شعار "رویای غیرممکن را داشته باش" در پی رسیدن به ایده‌آل‌ترین کامپیوتر نوتب‌وک شخصی هستند.

همواره شرکت‌های تولیدی کامپیوتر از کاربران خود تقاضای بازخورد می‌کنند ولی به گفته سخنگویانی از اینتل و ایسوس، این پروژه حرکت جدیدی به سوی رسیدن به گفتمانی جهانی در ساخت کامپیوتر ایده‌آل  است.

یکی دیگر از شعار‌های دیگر WePC این است: "شما تصور می‌کنید، ایسوس می‌سازد، در داخلش اینتل است! " و در توضیح آمده است: "طراحی‌ها و ایده‌های آینده‌گرای شما، توسط ایسوس ارزیابی می‌شوند و می‌توانند به عنوان ایده اصلی یک نوتبوک مورد استفاده قرار گیرند، به همراه اینتل در داخلش! "

در این سایت دو قسمت به نام‌های "ایده‌ای را به اشتراک بگذراید" و "کامپیوتر رویایی خود را بسازید" دارد که در قسمت اول با نوشتن متنی کوتاه می‌توانید به توضیح ایده خود و یا حتی ارائه پیشنهادی بپردازید. در قسمت دوم با انتخاب جزء به جزء یک کامپیوتر نوت‌بوک و حتی ترسیم آن می‌توانید ایده خود را ارائه دهید

کد خبر 67371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز