جانبازان و معلولان برای پیگیری تخلفات رانندگی و شکایت‌های خود می‌توانند به خیابان زنجان در منطقه ۲ مراجعه کنند.

سرهنگ چراغی

همشهری آنلاین‌ـ مریم باقرپور: همزمان با جابه‌جایی ستاد ترخیص خودرو از خیابان زنجان به حبیب اللهی حالا تغییراتی در خدمات‌رسانی این مجموعه نیز صورت گرفته است. سرهنگ «احمد چراغی» رئیس مرکز خدمات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دراین‌باره می‌گوید: «واحد رسیدگی به تخلفات ایثارگران و معلولان پلیس راهور در گذشته در خیابان «میمنت» قرار داشت اما به دلیل دسترسی نامناسب، کمبود فضا و... امکان ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان فراهم نبود. به همین دلیل با جابه‌جایی در ورودی و قرارگاه ستاد ترخیص خودرو از خیابان زنجان به حبیب اللهی، این امکان برای پلیس راهور فراهم شد تا خدمات ویژه جانبازان و معلولان را در محل جدید ارائه دهد.»

رسیدگی ویژه به تخلفات رانندگی کم‌توانان در خیابان زنجان | ارائه خدمات جدید به جانبازان و معلولان
سرهنگ چراغی- رئیس مرکز خدمات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

تسهیل در خدمات‌دهی به جانبازان و معلولان

گویا با جابه‌جایی اخیر اکنون شرایط مناسب برای ارائه خدمات به جانبازان و معلولان در خیابان زنجان فراهم شده است. سرهنگ چراغی دراین‌باره تأکید می‌کند: «با توجه به مناسب‌سازی فضا به امکاناتی مانند بالابر و پارکینگ، آن  گروه از جانبازان و معلولانی که به دلایلی مانند توقف دوبله، پارک در محل نامناسب، سرعت بالا و... خودرویشان توقیف یا شامل جریمه شده‌ و در این زمینه اعتراض دارند، می‌توانند به واحد جدید مراجعه کنند و پس از بررسی توسط قاضی رأی برای خودروی آنها صادر می‌شود.»

او با بیان اینکه با توجه به امکانات و شرایط مناسب خیابان زنجان مرکز هر روز پاسخگوی ۸۰ تا ۱۰۰ نفر است، می‌افزاید: «کارشناسان مرکز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۲ به شکایت‌های معلولان وجانبازان رسیدگی می‌کنند.»

مرکز رسیدگی به تخلف‌های جانبازان و معلولان پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان آزادی، خیابان حبیب اللهی، خیابان زنجان قرار دارد.

کد خبر 671250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha