مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
۰ نفر

با افزایش قیمت ارز و به تبع آن بالا رفتن قیمت کالاهای وارداتی مانند عطر و ادکلن سودجویانی به دنبال فروش ادکلن های تقلبی و بی کیفیت بدون جعبه تحت عنوان تستر می باشند.

ادکلن تستر

آنان از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده شیشه های خالی عطر و ادکلن های اصل را که داری بچ کد می باشند خریداری نموده و آنها را با مواد تقلبی پُر می نمایند  و این ادکلنهای پر شده یا شارژ شده را به عنوان تستر و یا عطر و ادکلن اورجینال بدون جعبه و با قیمت های گزاف به مشتریان می فروشند و از توان پایین برای خرید عطر اصل با رایحه خالص، سو استفاده می کنند.

این سود جویان برای فریب مشتری مبادرت به پر کردن شیشه های خالی و فروش این عطرهای فیک بدون جعبه می کنند آنها ادعا می کنند تستر ها فاقد جعبه هستند!

اما باید توجه کنید هر ادکلنی بدون جعبه اصلی و فاقد بچ کد و بارکد ،تقلبی است حتی تمام تسترهای عطر و ادکلن هم داری جعبه هستند و بچ کد بر روی جعبه آنها نیز حک شده و تنها تفاوتشان با محصول اصلی رنگ جعبه عطر تستر می باشد که معمولا به رنگ سفید یا کرم  است. پس این عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی بوده و با اسانس های شیمیایی غیر مجاز پر می شوند.

عطر های تستر سالهاست که در بازار وجود دارند و با گذشت زمان، تقاضا برای عطر تستر تا حد زیادی افزایش یافته است.این عطر ها صد درصد قانونی، اصلی، تازه و معتبر و حاوی ۱۰۰% عطر اورجینال است که می توانند در غلظت های مختلف مانند ادوتویلت یا ادو پرفیوم ارائه گردند. تفاوت اصلی آنها با محصولات اصلی،نحوه ارائه آنها است. تولیدکنندگان تنها هزینه کمتری برای بسته بندی تستر ها صرف می کنند پس دقیقاً همان کیفیت و ترکیب عطرهای اصلی و اورجینال را دارند و معمولاً در یک جعبه ساده یا حتی بدون کلاهک فانتزی برای نمایش در فروشگاه ها تولید می‌شوند تا توجه مشتریان را جلب کنند.

چرا عطرها به عنوان تستر برچسب گذاری می شوند؟

توجه داشته باشید ،شرکت هایی که در صنعت عطر سازی فعالیت می کنند، پس از تولید کردن عطر هنگامی که قصد فروش عمده عطر های خود را دارند به طور معمول به ازای هر ۱۲ عطر یک تستر عطر درون کارتن مربوطه قرار می دهند.تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا کرم رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارائه نمی شود( فقط ۲-۳ عطر هستند که تسترشان بدون جعبه است).

معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله Not for Sale (برای فروش نیست)درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود. اما خرده فروشان هیچ تعهدی به پیروی از ترجیحات سازنده ندارند. این تستر ها کاملا رایگان در اختیار فروشندگان قرار می گیرند تا  فروشنده عطر  بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، بتواند به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست ورایحه عطرمورد نظرش را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.تنها تفاوت عطرهای اورجینال و تسترش در شکل بسته بندی عطر است.توجه داشته باشید سودجویان بسیاری عطرهای تقلبی را با عنوان تستر و بدون جعبه می فروشند اما این ادعا نیز برای فروش عطرهای بدون جعبه کاملا بی اساس و دروغ است وتقریبا همه تسترها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت می کند. این عطر ها با قیمت ارزان تری وارد بازار می شوند و شاید گاهی حدود ۴۰% زیر قیمت خرده فروشی برای همان محصول با بسته بندی اصلی ارائه می شوند . شرط می بندم که اکنون به خریدعطر تستر علاقه پیدا کردید! فروشنده باید به خریدار حتما اطلاع دهد که محصولی که می خرد تستر است و به عنوان تستر فروخته می شود و باید دقت کنید که فروشنده عطر تقلبی را تحت عنوان تستر به شما نفروشد !

مثلا ادکلن شنل بلو مردانه یکی از پر تستر ترین و پر فیک ترین ادکلن ها در بازار ایران است.

شباهت بین عطر و تستر

سازنده عطراصلی و تستر یکی است. کیفیت عطر تستر و عطراصلی از نظر ترکیب شیمیایی، غلظت روغن، همه چیز یکسان است.دوام یا ماندگاری نیز به همان اندازه است. برخی ادعا می کنند که تسترها ماندگاری بیشتری دارند که این ادعا کاملا بی‌اساس است و همیشه این سوال مطرح می شود که آیا تستر از عطر اصلی ماندگاری بیشتری دارد؟

ماندگاری هر تستر به اندازه عطراصلی آن است یا به بیان دیگر ماندگاری عطرها و تسترها مشابه می باشند، اما ماندگاری به طور قابل توجهی به نحوه نگهداری آنها بستگی دارد.

عطرها از انواع مختلفی از ترکیبات شیمیایی تشکیل شده اند. ترکیب شیمیایی آن‌ها می‌تواند با قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض مقدار غیرعادی نور (اشعه‌های بسیار نافذ) تخریب شود حال چه عطر اصلی را در اختیار داشته باشیم چه تستر آن را . نگهداری صحیح بطری های عطر می تواند نقش مهمی در حفظ شدت عطر داشته باشد.

آیا بین عطر تستر و استاندارد تفاوتی در غلظت وجود دارد؟

پاسخ یک نه بزرگ است! هر دوی آنها به روشی مشابه توسط یک سازنده فرموله شده اند. نه عطر تستر رقیق تر است و نه غلظت بالایی دارد. با این حال، برخی از افراد گزارش کرده اند که در مقایسه با عطرهای معمولی، تستر های عطر ممکن است متفاوت عمل کنند. آنها همچنین ادعا می کنند که تسترها رایحه ی قدرتمندتری نسبت به عطر اصلی دارند که این موضوع باعث می شود مردم بیشتر به آنها جذب شده و  عطرهای بیشتری توسط فروشگاه ها به فروش برسند. اما در حقیقت پس از مطالعات گسترده ثابت شده است که این ادعاها تا حد زیادی درست نمی باشد .

چرابرخی علاقه به خرید تستر دارند ؟

کاهش قیمت یکی از مزایای بزرگ خرید تستر است. برندهای مختلف و شرکت‌های معروف عطر، رایحه ‌های باورنکردنی را در بسته‌بندی‌های ممتاز و چشمگیر برای همه افرادی که سبک و سلیقه متفاوتی دارند، تولید می‌کنند.

در نهایت، همان عملکرد عطر با کیفیت اصلی درمورد تستر ها دیده می شود و حتی همان طور که عنوان شد برخی ادعا میکنند تستر ها رایحه ی قوی تری نیز دارند از این منظر، تسترهای عطر ترجیح بیشتری برای برخی خریداران دارند.

بنابراین اجازه دهید یک بار دیگر یادآوری کنم که تستر ها و عطرهای اصلی با ۱۰۰٪ مایع عطر یکسان بسته بندی شده اند وتفاوت بین آنها فقط در  بسته بندی است .

خرید ادکلن اصل

اگر قصد دارید از یک جای معتبر با خیالی آسوده ادکلن اصل خریداری کنید، وبسایت عطر الیسا با بیش از ۷ سال فعالیت در فروش عطر و ادکلن های اورجینال و ارائه ضمانت بازگشت وجه در صورت اصل نبودن، انتخابی خوبی است.

به عنوان آخرین نکته باید بگوییم که ادکلن اصل و با کیفیت، کاملا با ورژن های مشابه اصل و اماراتی و ... فرق می کنند و در رایحه این عطر ها فکر شده و احساس فوق العاده ای که از استفاده از یک ادکلن میتواند به انسان دست بدهد، فقط در ادکلن های واقعا اورجینال وجود دارد. 

ما متوجه ایم که خرید ورژن اصلی بعضی از این عطر ها واقعا دشوار است اما یکبار هم شده از هر جا که مطمئن هستید بخرید و این را تجربه کنید.

کد خبر 670688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha