مجموع نظرات: ۹
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

مطمئناً برای همه پیش آمده که با بو کردن عطر یا ادکلنی شیرین ، تلخ یا تند به یاد فرد خاصی افتاده باشند. در واقع عطر و رایحه برخی از ادکلن ها خاطرات آشنایی را پیش چشم ما زنده می ‌کنند و یاد آور اشخاص خاصی می شوند.

ادکلن اکلت.jpg

شاید شما نیز بخواهید تا ادکلنی مخصوص به خود را خریداری کرده و از آن به عنوان امضای استایلتان استفاده کنید. جالب است بدانید که انواع عطر و ادکلن علاوه بر خوش بو کردن بدن ؛ روحیات و خصوصیات اخلاقی شما را نیز به دیگران نمایش می دهند. بنابراین بهتر است تا در میان پرفروش ترین ادکلن ها رایحه ای را انتخاب کنید که با روحیاتتان سازگاری بیشتری داشته باشد.

به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب پرفروش ترین ادکلن های زنانه در ایران را معرفی کنیم. به این صورت می توانید با بررسی رایحه آن ها و همچنین نت های آغازین ، میانی و پایانی بهترین و نزدیک ترین ادکلن به سلیقه و روحیات خود را انتخاب کرده و با استفاده همیشگی از آن در خاطرات دیگران نقش داشته باشید.

معرفی پرفروش ترین ادکلن های زنانه در ایران

عطر ادوپرفیوم اکلت لانوین زنانه

رنگ یاسی و طراحی ظاهری خاص عطر اکلت لانوین ، آن را شبیه به معجونی جادویی کرده است که با وجود رایحه ملایم و شیرین گلی میوه ‌ای اطرافیان را به خود جذب می کند.

همچنین استفاده از کاور طلقی به جای جعبه مقوایی باعث شده تا ادکلن اکلت زنانه انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه به عزیزانتان باشد.

با وجود رنگ یاسی این محصول اولین رایحه ای که انتظار آن را داریم عطر گل یاس بنفش است که به همراه شکوفه درخت هلو و چای نت های اولیه را تشکیل می دهند و دیگران را مسحور حضور شما می کنند.

همچنین نت های انرژی بخش میانی شامل گل اسمانتوس ، مشک ، ویستریا و گل صد تومانی هستند.

پس از آن نوبت به نت های پایانی می ‌رسد که از رایحه چوب درخت سدر و کهربا تشکیل شده و احساس آرامش و امنیت را در شما زنده می کند.

عطر ادوپرفیوم جنیفر لوپز استیل زنانه

جالب است بدانید که اگر رایحه عطر و ادکلن انتخابی با روحیات شما همخوانی داشته باشد اعتماد به نفس تان افزایش پیدا می کند. حال تصور کنید عطر انتخابی شما توسط یکی از بزرگ ترین سلبریتی های جهان یعنی جنیفر لوپز امضا شده باشد! مطمئناً با استفاده از آن اعتماد به نفس بیشتری را تجربه خواهید کرد و این عطر خنک و شیرین به عطر امضا یا انتخاب همیشگی شما بدل می شود.

قیمت مناسب این محصول باعث شده تا در میان پرفروش ترین ادکلن های زنانه در ایران جایگاه ویژه ای را کسب کند و به عنوان هدیه ای لوکس و ارزشمند شناخته شود.

اگر عطر گل های مختلف شما را سر شوق می آورد و انرژی تان را افزایش می دهد مطمئناً از نت های میانی عطر Still Jennifer Lopez لذت خواهید برد. در واقع نت های میانی از‏ گل های فریزیا ، زنبق دره ، پیچ امین الدوله ، یاسمن ، رز و شکوفه پرتقال تشکیل شده‌ اند که دشتی پر از گل را به شما هدیه می دهند.

اما نت های پایانی شامل رایحه ‌ای گرم هستند که باعث افزایش هیجانتان می شوند. این نت ها از مشک ، فلفل ، گل سوسن و صندل تشکیل شده اند.

عطر ادوپرفیوم دیور جادور زنانه

عطر دیور جادور زنانه انتخابی برای چهار فصل است و به عنوان یکی از لوکس ترین عطر های سلطنتی دنیا شناخته می شود. این عطر توسط برند جهانی دیور ساخته شده و رایحه ملایم و شیرین گلی میوه ای را به شما هدیه می کند.

نت های آغازین این عطر زنانه ترکیبی از نارنج ، گلابی ، هلو ، گل منگولیا ، نارنگی ماندارین و طالبی هستند که باعث شادابی بیشتر شما می شوند.

اما در نت های میانی خبری از عطر میوه ای نیست و گویی سبدی از گل های بنفشه ، ارکیده ، فریزیا ، مریم ، زنبق وحشی ، رز و یاسمن سفید به شما هدیه می شود. البته رایحه آلو نیز در ترکیب با این گل ها به مشام می رسد.

در نت های پایانی ترکیبی از مشک ، چوب سدر ، وانیل و شاتوت تعادل درونی شما را افزایش می دهند.

ادکلن ورساچه صورتی

عطر ادوتویلت ورساچه برایت کریستال

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه با خط بوی بالا هستید عطر ورساچه برایت کریستال که با عنوان ورساچه صورتی شهرت دارد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این عطر رایحه ای ملایم و شیرین دارد و به همین دلیل برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

نت های ابتدایی این ادکلن زنانه ترکیبی شیرین و خنک را تشکیل می دهند که شامل میوه یوزو ، انار و نت های آبی می شوند. به همین دلیل با اسپری کردن این ادکلن روی نبض دستتان انرژی شما افزایش خواهد یافت و هیجان جدیدی را تجربه می کنید.

اکثر بانوان عطری که از رایحه گل های مورد علاقه شان تشکیل شده باشد را بیشتر می پسندند.

با توجه به این که این محصول یکی از پرفروش ترین ادکلن های زنانه در ایران است گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان خواهد بود و رنگ صورتی آن عشق و علاقه شما را نشان می دهد.

عطر لانکوم لاویه بل زنانه

از پرفروش ترین ادکلن های زنانه دنیا می ‌توان به لانکوم لاویه بل اشاره کرد. طراحی ظاهری بسیار زیبا و هوشمندانه این ادکلن که با روبانی به رنگ نقره ای کامل شده ، طرح لبخندی را تشکیل می دهد و رایحه شیرین و گرم این عطر شادی و نشاط را به شما هدیه می بخشد.

این ادکلن زنانه مناسب برای روز های سرد سال است و انتخاب مناسبی برای میهمانی ها و یا جلسات کاری می باشد.

ادکلن لاویه بل درین عطر

تشخیص پرفروش ترین ادکلن های زنانه اصل از تقلبی

متاسفانه پرفروش ترین ادکلن های زنانه در ایران دارای نمونه های مشابه و فیک هستند که از ماندگاری بسیار کمی برخوردار بوده و کیفیت بسیار پایینی دارند. علاوه بر آن مواد شیمیایی تشکیل دهنده برخی از این محصولات باعث ایجاد حساسیت و یا حتی آسیب های پوستی می شود. به طور معمول روش هایی برای تشخیص عطر اصل از فیک وجود دارد اما با این حال تنها افرادی که سر رشته بالایی در این زمینه دارند می توانند با اطمینان عطر اورجینال را از نمونه های فیک تشخیص دهند.

همچنین این روش ها در هنگام خرید اینترنتی ناکارآمد هستند. بنابراین توصیه می کنیم تا خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام داده تا در صورت هر گونه مغایرت بتوانید مسئله را پیگیری کنید.

فروشگاه درین عطر فروشگاهی تخصصی در زمینه عطر است که تنها به فروش عطر و ادکلن زنانه اورجینال می پردازد و با ارائه گارانتی مادام العمر اصالت ، کیفیت محصولات موجود را ضمانت می کند. با توجه به فعالیت اینترنتی این فروشگاه امکان خرید عطر اصل در تهران و سایر نقاط کشور برای هموطنان گرامی فراهم شده و خریداران گرامی می توانند با توجه به جنسیت ، سن و سلیقه خود به خریداری محصولات دلخواه بپردازند.

هدف درین عطر ارائه محصولاتی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت است تا اعتماد و رضایت خریداران محترم جلب شود. بنابراین شما عزیزان می توانید با ورود به به سایت این فروشگاه به آدرس https://dorinatr.com/ لذت خرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن اورجینال را تجربه کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی تحویل بگیرید.

همچنین برای استفاده از پشتیبانی شبانه روزی می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۸۹۷۸ تماس حاصل کنید.

کد خبر 651886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عفت IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    9 2
    عالی اگه اصل باشد
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    17 27
    سلام. چیزی به نام ادکلن زنانه نداریم. ادکلن مختص آقایان استفاده میشه و برای خانم ها از نام عطر باید استفاده بشه