دیدن بعضی صحنه‌ها حال آدم را حسابی خوب می‌کند. مثل همین تصویر که نشان می‌دهد پلیس خدمتگزار به جز انجام وظایف و مأموریت‌هایی که دارد در زمان بروز مشکلات مختلف شهروندان را کنار نمی‌گذارند و درحد توان و بضاعتشان به آنها خدمت می‌کنند.

رفتار خوب مامور راهور

همشهری آنلاین _ رضانیکنام: روزانه در معابر و خیابان‌های شهرمان اتفاق‌های زیادی می‌افتد که برای خیلی از ما عادی شده است. نمونه آن خرابی ناگهانی خودرو در جاده است که اگر راننده خودرو از دانش و مهارت کافی در عیب‌یابی و تعمیر خودرو نداشته باشد، به ناچار باید مدت زمان زیادی را تا آمدن تکنسین‌ها و تعمیرکاران خودرو صرف کند که خود این مسئله برای دیگر راننده‌های عبوری دردسرساز است و می‌تواند به ایجاد گره ترافیکی و ترافیک منجر شود.

در این تصویر می‌بینید که مأمور اداره راهنمایی و رانندگی در حال کمک کردن به راننده تاکسی است که در راه مانده و نمی‌تواند خودرویش را روشن کند و به راهش ادامه دهد. مأمور وظیفه‌شناس و مردمدار هم که از قرار معلوم تجربه و مهارتی در این زمینه دارد خودش آستین بالا زده تا عیب خودرو را شناسایی و آن را بر طرف کند. رفتار خوب و شایسته این پلیس با راننده تاکسی به خوبی نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که پلیس هیچ‌گاه مقابل مردم و فقط برای اعمال قانون و جریمه نیست!

این افراد که در بیشتر اوقات و حتی در تعطیلات نوروزی در خیابان‌ها و معابر حضور دارند، در این سال‌ها نشان داده‌اند که هر جا که لازم باشد و بتوانند دست گرفتاری را بگیرند، کوتاهی نمی‌کنند و البته این قبیل کارها را وظیفه خود می‌دانند.

به گفته مسئولان روابط‌ عمومی پلیس راهور تهران بزرگ گرچه این تصویر و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به منطقه۱۹ است اما از این‌طور رویدادها و اتفاقات خوب و زیبا به تعداد بسیار در تهران می‌افتد اما همه این آدم‌های متعهد و مردمدار گمنام و ناشناخته باقی می‌مانند.

کد خبر 667405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    2 0
    خدا خیرت بده